مقامات آمریکایی خطاب به جو بایدن:

آمریکا جایگاه خود را در جهان عرب از دست می‌دهد

مقامات آمریکایی به بایدن هشدار دادند ایستادن در کنار صهیونیست‌ها و حمایت از جنایت جنگی باعث از بین رفتن موقعیت آمریکا در جهان عرب می‌شود.

دیپلمات‌های آمریکایی به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داده‌اند که حمایت واشنگتن از صهیونیست‌ها باعث شده اعتماد یک نسل از جهان عرب به آمریکا از دست برود.

براساس گزارش اسپوتنیک، دو تلگراف دیپلماتیک اخیراً به رسانه‌های آمریکا درز کرده است که هشدار می‌دهد حمایت آمریکا از عملیات نظامی خونین رژیم صهیونیستی در غزه باعث آسیب به وجهه این کشور می‌شود که ممکن است هرگز ترمیم نشود.

 یکی از هشدارهایی که از سفارت آمریکا در عمان در روز چهارشنبه منتشر شد، می‌گوید: «ما در فضای نبرد الکترونیک به شدت شکست می‌خوریم». این سازمان هشدار می‌دهد که حمایت قوی آمریکا از اسرائیل به عنوان مقصر مادی و اخلاقی در آنچه آن‌ها جنایات جنگی می‌دانند، تلقی می‌شود.

مکاتبات دیپلماتیک فاش شده تأکید می‌کند که انتقاد در جهان عرب به آمریکا نیز کشیده می‌شود، زیرا جو بایدن، رئیس جمهور این کشور، حمایت شدید خود را از متحد خاورمیانه‌ای این کشور ابراز کرده است. رئیس جمهور آمریکا اخیراً هنگامی که در کنفرانس خبری پنجشنبه در مورد این موضوع سؤال شد، ادعا کرد که «هیچ امکانی» برای آتش بس رژیم صهیونیستی در غزه وجود ندارد.

بعد از عملیات طوفان الاقصی که پاسخی بود به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در فلسطین، این رژیم و حامیانش تلاش‌های گسترده‌ای را برای مظلوم‌نمایی انجام دادند، اما خیلی زود با جنایاتی که در غزه انجام دادند و بعد از انتشار تصاویر این جنایات، به خصوص انتشار تصاویر دلخراش شهدای بیمارستان المعمدانی غزه، چهره واقعی رژیم صهیونیستی برای مردم دنیا مشخص شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار