مصرف سوخت در گلخانه‌ها و صنایع با معیار استاندارد سنجیده شود

رئیس کارگروه انرژی استان یزد گفت: انتظار داریم استاندارد مصرف در بخش کشاورزی و صنعت سنجیده شده و میزان انحراف از مصرف با جدیت کاهش یابد.

محمد جواد ابوالحسینی رئیس کارگروه انرژی استان یزد در نشست این کارگروه گفت: بر اساس گزارش‌های میدانی مصرف سوخت با سرانه تولید در برخی محصولات بخش کشاورزی و صنعت بیش از معیار است و حتی در برخی از محصولات شاخصه‌ای برای سنجش میزان آن نیز وجود ندارد. 

او ادامه داد: انتظار داریم استاندارد مصرف در بخش کشاورزی و صنعت سنجیده شده و میزان انحراف از مصرف با جدیت کاهش یابد و در این مسیر متولیان حوزه صنعت، کشاورزی و انرژی می‌بایست با اداره کل استاندارد همراهی کنند. 
 
رئیس کارگروه انرژی استان افزود: در طول دو سال گذشته اقدامات ارزشمندی در مدیریت مصرف صورت گرفته است که برای آینده استان ارزشمند است و تلاش ما در این زمینه باید افزایش یابد. 
 
ابوالحسینی با اشاره به آیین نامه‌های صادر شده در زمینه مدیریت مصرف و مدیریت ارزش اظهار داشت: ظرفیت خوبی در این آیین نامه‌ها برای افزایش بهره وری و ارزش گذاری انرژی صرفه جویی شده در بخش‌های دیگر وجود دارد. 
 
او همچنین به وضعیت نیروگاه‌های تولید برق استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: زیرساخت تولید، انرژی است و می‌بایست مسایل زیست محیطی در این زمینه رعایت شود تا ضمن کسب ثروت، محیطی سالم را داشته باشیم. 
 
در این نشست آخرین وضعیت رصد فعالیت زیرساخت‌های تولید ومصرف انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.