قزل‌سلفی:

مدیران قدیمی جای خود را به مدیران تازه نفس و جوان دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در جواب به انتقاد مطرح شده در خصوص تغییر اندک مدیران در رده‌های میانی و شهرستانی گفت: مدیرانی که سالیان زیادی را در یک پست و مقام هستند، باید جای خودشان را به نیرو‌های تازه نفس و جوان البته جهادی و انقلابی دهند.

اسماعیل قزلسفلی در نشست دبیران مجمع مطالبه‌گران استان فارس در جواب به انتقاد مطرح شده در خصوص تغییر اندک مدیران در رده‌های میانی و شهرستانی گفت: مدیرانی که سالیان زیادی را در یک پست و مقام هستند، باید جای خودشان را به نیرو‌های تازه نفس و جوان البته جهادی و انقلابی دهند تا یک پویایی در آن سمت ایجاد شود.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی خود از یک طرح سئوال و مطالبه‌گری درست توسط امام خمینی (ره) رقم خورد و ایجاد شد، افزود: با گذشت بیش از ۴۴ سال از انقلاب شناخت صحیحی از مطالبه‌گری به‌وجود نیامده است و متاسفانه مطالبه‌گری درست خوب جا نیفتاده است که عاقبت آن را در پیگیری نشدن دقیق کرسی‌های آزاداندیشی، فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری می‌توان دید. در بیانات معظم‌له بار‌ها به اهمیت مطالبه‌گری تاکید شده است. به‌طور مثال گفته شده جهاد تبیین، اما به جای تبیین، تکرار کرده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس بیان کرد: انتقاد با مطالبه‌گری تفاوت دارد، انتقاد صرفا بیان مشکل است، اما مطالبه‌گری شناخت مشکل، پیدا کردن راهکار، هموار کردن برای راهکار و بعد بیان مشکل و مسئله است.

قزلسفلی در خصوص عملکرد دولت ادامه داد: دولت در حوزه مردمی‌سازی و استفاده از ظرفیت مردم هنوز به هدف مدنظر نرسیده، ساختار‌هایی ایجاد شده است، اما کافی نیست. دولت باید برای میدان‌داری گروه‌های مردمی جهت حل مسائل کشور بستر‌های قانونی لازم را به سرعت به وجود بیاورد البته تلاش‌هایی هم در حال انجام است، به طور مثال تلاش می‌شود در جلسات اداری از گروه‌های مردمی در تصمیم‌گیری‌ها استفاده شود.

او با بیان اینکه مجمع مطالبه‌گران استان فارس می‌تواند از فرصت ایجاد شده استفاده کند و مطالبه‌گری را از قالب عمومی به سمت فضا‌های تخصصی و مسئله‌محور پیش ببرد، گفت: این مجمع در حوزه رفتاری باید آسیب‌شناسی از مدل‌های مطالبه‌گری انجام دهد، بررسی کند کجا موفق و کجا ناموفق بوده است.

معاون استاندار فارس خطاب به دبیران مجمع مطالبه‌گران گفت: در مسیر مطالبه‌گری نباید ناامید و خدای نکرده خسته شد، باید با مسائل کشور و مردم به‌صورت عملی ارتباط بگیرید و با اندیشه‌ورزی و بهره‌گیری از علم و فکر مسائل را پیگیری کنید البته در این مسیر باید مراقبت شود که دشمن از مطالبه به‌حق سوءاستفاده نکند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار