هاآرتص: حماس تا شکست فاصله دارد/ حضور نیرو‌های حزب الله در مرز مانع بازگشت شهرک نشین ها است

روزنامه عبری "هاآرتص" گزارش داده است که حضور نیرو‌های الرضوان در مرز‌های شمالی، اجازه بازگشت شهرک نشینان به خانه‌های خود را نمی‌دهد.

روزنامه اسرائیلی "هاآرتص" گزارش داد که "ارتش" اسرائیل با اشاره به احتمال طولانی شدن جنگ در نوار غزه، از ناتوانی نیرو‌های اشغالگر در دستیابی بر پیروزی قاطع سخن گفته است.

این روزنامه با اشاره به حضور نیرو‌های یگان ویژه "الرضوان" وابسته به حزب الله در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، افزود: آمریکا اعلام کرده است که بیش از چند هفته زمان باقی نمانده، در حالی که حماس تا شکست فاصله دارد.

طبق گزارش المیادین، این روزنامه همچنین تأکید کرده است که حضور نیرو‌های الرضوان در مرز‌های شمالی، اجازه بازگشت شهرک نشینان به خانه‌های خود را نمی‌دهد.

هاآرتص همچنین فاش کرده است که ارتش اسرائیل از مشکل دیگری رنج می‌برد و آن حمله نیرو‌های حماس از پشت است.

این روزنامه هشدار داده است اینکه حکومت رژیم اشغالگر فکر کند رهبری مقاومت در برابر فشار‌ها تسلیم شده یا باز خواهد ایستاد، اشتباه بزرگی است. 

این روزنامه از عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز انتقاد و تصریح کرد که او قادر به ابراز هیچ نوع همدردی با شهروندان رنج دیده و آسیب دیده خود نیست و همچنان به صوت رگباری، کلیشه‌های پوچ و بیهوده را تحویل آن‌ها می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
ذات و سرشت صهیونیسم مثل نیاکانشان فرعون هست اگر فرعون با اینهمه قتل عام کودکان توانست جلو نابودی حکومت سراسر ظلم و ستمی بگیره فرزندان صهیونیسم او هم در محو فلسطین و ملت فلسطین صاحبان بر حق فلسطین موفق خواهند بود افراد انسان نما از قدرت و یاری خداوند درکی ندارند چون پیرو ابلیس و توهمات و خیالات هستند
آخرین اخبار