سازماندهی بیش از ۲ هزار نفر حافظ قرآن در استان یزد

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ حافظ قرآن مجید در ۱۲ شهرستان سازماندهی شده اند.

حجت‌الاسلام مطهریان، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به وجود ۲ هزار و ۵۰۰ حافظ قرآن در استان یزد گفت: از این تعداد ۵۰۰ نفر حافظ کل و بقیه بین یک تا ۲۹ جزء، اعم از برادران و خواهران در رده‌های مختلفی سنی، حافظ کلام وحی هستند و افزایش این تعداد جزو برنامه مهم فرهنگی است.

او به اهمیت گسترش برنامه‌های دینی و قرآنی در جامعه و بین اقشار مختلف به خصوص نوجوانان و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون ۲۵۰ موسسه و خانه قرآن مجید در استان فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام مطهریان گفت: موسسات و خانه‌های قرآنی نه تنها در بخش آموزش کلام وحی که در سایر برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی وظایف انقلابی خود را انجام می‌دهند.

او یادآور شد: طرح چهار هزار شهید و چهار حافظ کلام وحی در استان در جریان است که مورد استقبال خوب دانش آموزان و خانواده‌های یزدی مواجه شده است.
 
مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد گفت: گسترش برنامه‌های با همکاری تشکل‌های مردمی و همراهی مدارس و فرهنگیان جزو محوری‌ترین اقدامات است که با جدیت پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام مطهریان به جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر نسل جوان با معانی دین و کلام وحی الفت بگیرند توطئه فرهنگی دشمنان بر او اثر ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.