رژیم غاصب صهیونیستی، تهدیدی جدی برای همه دولت‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان رژیم غاصب صهیونیستی را تهدیدی جدی برای همه کشور‌های دنیا دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در جمع نمازگزاران همدانی با اشاره به کوتاهی شورای منیت سازمانی ملل در موضوع غزه گفت: شورای امنیت سازمان ملل وظیفه ایجاد امنیت، صلح و عدالت در دنیا را دارد، موضوعی که در برخی موارد با بی تفاوتی از کنار آن می‌گذرد.

وی با اشاره به صدور ۶۰ قطعنامه در برخی جنگ‌ها توسط اروپا، افزود: در جریانات اخیر غزه نقض امنیت و انسانیت اتفاق افتاده است، اما هیچ اقدام مناسبی از سوی شورای امنیت انجام نشده است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه کشور‌های بزرگ تصمیم می‌گیرند که شورای امنیت کی و چه موقع اقدام کرده و قطعنامه صادر کند، افزود: این موضوع تهدیدی برای همه کشور‌های دنیاست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه کسی که درمکتب بلند انبیای الهی و امیرالمومنین رشد می‌کند؛ نمی‌توانند نسبت به کشته شدن مستضعفا حتی اگر مسلمان نباشند بی تفاوت باشد، افزود: مکتب الهی انسان را در برابر ظلم موظف به مقاومت می‌کند، و انسان در پیشگاه الهی باید جوابگو باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادامه با اشاره با کاهش سیزده و نیم درصدی آمار ازدواج طی هفت ماهه گذشته در استان گفت: این موضوع به عومل مهمی بستگی دارد و برای حل این موارد باید به موضوعات فرهنگی و در راس شورای فرهنگ عمومی به مهمترین قرارگاه فرهنگی توجه بیشتری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.