پیروزی شیرین مس کرمان برشهرراز شیراز

تیم فوتبال مس کرمان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال با نتیجه چهار بر ۲ شهرراز شیراز بدرقه کرد.

دیدار ۲ تیم فوتبال مس کرمان و شهرراز در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور پیگیری شد و در نهایت کرمانی‌ها سه امتیاز حساس این مسابقه را با ۲ دبل بیاد ماندنی، به نام خود ثبت کردند.

مس کرمان که تا این هفته در رتبه ۱۳ جدول رده بندی جام آزادگان قرار داشت با این پیروزی تا جایگاه نهم بالا آمد و توانست صعود خوبی را در جدول ثبت کند.

 در این دیدار۱۵ دقیقه ابتدای بازی اتفاق خاصی از سوی ۲ تیم نیفتاد و بازی به آرامی پیگیری شد و در دقیقه ۲۰ بود که فشار حملات مس کرمان افزایش یافت تا نخستین گل این مسابقه به ثبت برسد.

توپ برروی یک پاس عمقی به علی وزیری پناه رسید و حرکت انفرادی این بازیکن، مدافع مستقیم را از پیش رو برداشت و این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار گرفت تا شوت عالی وزیری پناه تبدیل به گل نخست بازی شود.

در ادامه یک خطای پنالتی در دقیقه ۲۶ برروی پوریا غلامی باعث شد که علی وزیری پناه این پنالتی را به گل دوم مس تبدیل کند.

تیم فوتبال شهرراز شیراز در ادامه موفق شد که با یک کامبک در نیمه نخست، بازی را به تساوی بکشاند و در این زمینه پاس عمقی و شکاف بین مدافعان مس کرمان بازیکن تیم شهرراز را به راحتی در موقعیت گلزنی قرار داد تا با یک ضربه دقیق، گل نخست تیم شهرراز به ثمر برسد.

فشار حملات بازیکنان تیم فوتبال شهر راز شیراز باعث اشتباه مدافعان مس و اعلام پنالتی برای مهمان شد که این پنالتی نیز به گل تبدیل شد تا بازیکنان ۲ تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به رختکن بروند.

صادق بارانی و کیوان کدخدازاده به جای علی خلیلی و امین کاویانی برای مس کرمان از آغاز نیمه دوم به میدان آمدند تا مس تغییراتی برای تغییر نتیجه به نفع خود در نیمه دوم داده باشد.

همان ۱۰ ثانیه ابتدای نیمه دوم کافی بود تا خشایار زبرجد گل سوم را برای مس کرمان به ثمر برساند و کرمانی‌ها را یکبار دیگر در این بازی پیش بیندازد.

در ادامه حرکت انفرادی و دیدنی خشایار زبرجد با یک دریبل و یک ضربه فنی از زاویه بسته گل چهارم را در دقیقه ۶۰ بازی به نام مس کرمان ثبت کرد تا این بازی با نتیجه چهار بر ۲ به سود مس کرمان خاتمه یابد.

شوت دیدنی علی وزیری پناه بازیکن مس کرمان در دقیقه ۶۸ تبدیل به گل نشد و ضربه آزاد بازیکنان شهرراز در دقیقه ۷۱ فوق العاده خطرناک از بالای دروازه مس به اوت رفت، همچنین امین رضایی دروازه بان مس در دقیقه ۸۵ و ۹۱ شوت بازیکنان شهرراز را مهار کرد تا مس با اختلاف ۲ گل در این بازی برنده باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار