سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

۳۶۱ گلزار شهدا در زنجان ساماندهی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: با تلاش صورت گرفته ۳۶۱ گلزار شهدا در استان زنجان ساماندهی شد.

عباس برزگر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: از بین شهرستان‌های استان در خرمدره کل گلزار‌های شهدا ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ درصدی نیز در شهرستان‌های زنجان ۹۶ درصد گلزار‌های شهدا، خدابنده ۹۳ درصد، سلطانیه ۹۹ درصد بیشترین ساماندهی را دارند، ضافه کرد: در تلاش هستیم که کل گلزار‌های شهدا با وضعیت مطلوبی ساماندهی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در زمینه ساماندهی مزار‌های شهدا نیز گفت: تاکنون ۲ هزار و ۷۳۷ مزار شهدا در استان ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار است و تحقق این مهم باید در اولویت کاری مسوولان دستگاه‌های اجرای ذیربط باشد، افزود: قطعا ساماندهی این مزار‌ها موجب ترویج فرهنگ و ایثار شهادت در جامعه می‌شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: استان زنجان از استان‌های پیشرو در زمینه ساماندهی گلزار شهداست که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در راستای تسریع در این امر، تفاهم نامه‌ای میان بنیاد شهید و بنیاد مستضعفین منعقد و قرار شد گروه‌های جهادی نیز در این موضوع، همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.