بهسازی و اجرای روکش آسفالت در ۵۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان گرمی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری ۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان گرمی بهسازی و روکش آسفالت اجرا شد.

کلیم‌الله وثوقی اظهار کرد: از ابتدای امسال ۵۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان گرمی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بهسازی و روکش آسفالت شده است.

او اضافه کرد: علاوه براین هم‌اکنون در محور اصلی گرمی به رضی هم عملیات بهسازی و روکش آسفالت در سه قطعه در دست اجراست و تلاش می‌کنیم در فرصت باقی‌مانده به شروع سرما این پروژه را به اتمام برسانیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در محور گرمی به موران گفت: با اجرای این پروژه اهالی ۶۲ روستا و یک شهر در این منطقه از جاده مناسب و با کیفیت برخوردار می‌شوند.

وثوقی خاطرنشان کرد: ۱۷ کیلومتر از این مسیر بهسازی و روکش آسفالت اجرا می‌شود که در قطعات اول و دوم آن به طول ۱۲ کیلومتر بالغ بر هفت هزار تن آسفالت پخش شده است.

او همچنین گفت: ۶۵ درصد از راه‌های شهرستان گرمی آسفالت مناسب دارد و با وجود محدودیت‌های موجود تمام تلاش ما ارتقای کیفیت راه‌های شهرستان و استان است.

به گفته حسین مولایی، فرماندار گرمی مغان، امسال از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی در اختیار شهرستان گرمی، ۲۰۰ میلیارد ریال در بخش راه‌های این شهرستان هزینه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در عین حال گفت: با توجه به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره قیر رایگان اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آسفالت با چالش مواجه شده است و امیدواریم در این خصوص تدابیری اتخاذ شود.

وثوقی یادآور شد: عدم تخصیص قیر به پروژه‌هایی که زیرسازی شده است باعث تخریب این پروژه‌ها در زمان بارندگی شده و هزینه دوباره‌ای به بیت‌المال وارد می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.