نگاهی به گیشه؛

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت ۳۶ میلیارد فروخت

سینمای ایران این هفته شاهد صدرنشینی فیلم‌های سینمایی هتل، بچه‌زرنگ، فسیل بود و بیش از ۹۰۶ هزار نفر به تماشای فیلم‌های سینمایی نشستند.

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۱۷۲ هزار مخاطب بود که توانست ۳۶ میلیارد ۴۸۰ میلیون و ۱۲۱ هزار تومان فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی بسیار خوبی داشته و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینما‌های ایران اکران شد و  تنها در چند روز میزبان ۴۹۴ هزار مخاطب شد و توانست ۲۱ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

 «بچه زرنگ» یک انیمیشن سینمایی در ژانر ماجراجویی به تهیه کنندگی حامد جعفری است که با فروش ۱۸۷ هزار بلیط به ارزش ۵ میلیارد ۸۹۶ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است که در هفته گذشته با فروش ۸۱ هزار بلیط به ارزش ۳ میلیارد و  ۴۴۶ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.   

«گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی است که از ۱۲ مهر ماه روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفته و تا کنون ۵۰ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان فروخته و در رتبه چهارم گیشه قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «نارگیل ۲» کاری از سید داوود اطیابی است که با فروش ۳۵ هزار بلیط سینما توانست یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان بفروشد و در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار