اعزام فوتسالیست ناشنوای سیستان وبلوچستان به رقابت جهانی

رئیس هیأت ورزشی ناشنوایان سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین‌بار در تاریخ ورزش ناشنوایان استان یک فوتسالیست به رقابت قهرمانی جوانان جهان در سائوپائولو برزیل اعزام شد.


مجتبی شجاعی  بیان کرد: سیستان و بلوچستان با برخورداری از جمعیت جوان و استعدادهای ورزشی فراوان به شایستگی توانسته در میدان‌های ورزشی ملی و بین‌المللی حرف‌ها برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: طارق رئیسی فوتسالیست شایسته و ۲۳ ساله تیم ملی جوانان فوتسال ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران شب گذشته تهران را به مقصد سائوپائولو برزیل برای رقابت در بازی‌های جام جهانی ناشنوایان ترک کرد.

رئیس هیأت ورزشی ناشنوایان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پیش از این دور از مسابقات نیز در شهریور ماه جاری مهدی بزی کشتی‌گیر شایسته و ۱۷ ساله تیم ملی جوانان کشتی فرنگی ناشنوایان در وزن ۵۵ کیلوگرم به رقابت قهرمانی جهان در کشور قرقیزستان به مربیگری مسلم شیرزاد اعزام شده بود.

وی با بیان اینکه ایران سابقه قهرمانی بالایی در مسابقات جام جهانی دارد، گفت: در یک سال اخیر هیئت ناشنوایان سیستان و بلوچستان اقدامات زیادی را برای اولین‌بار تجربه و کسب کرده که حضور چهار ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی بخشی از این دستاوردها به شمار می‌رود.

شجاعی ادامه داد: مهدی بزی کشتی‌گیری که در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان در قرقیزستان قهرمان شد، افسانه شجاعی یکی از بانوان دعوت شده به تیم ملی والیبال بانوان، طارق رئیسی فوتسالیست شایسته و ۲۳ ساله اهل لاشار و فوتبالیست چابهاری که دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال شده بود چهار ورزشکاری هستند که در یک سال اخیر توانستند در تیم ملی و مسابقات جام جهانی شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار