انجام عمل جراحی منحصر به فرد شکستگی مهره کمر در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان

مهره کمر یک بیمار جوان که بر اثر تصادف دچار شکستی شده بود و به نخاع نیز آسیب وارد شده بود طی یک عمل جراحی نادر با موفقیت ترمیم و ثابت شد.

 محمدرضا میرادی رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان گفت:  این جراحی بر روی یک بیمار ۲۱ ساله که بر اثر تصادف دچار شکستگی مهره 12 و یکم کمر وصدمه به ناحیه نخاع گردیده بود با تثبیت مهره های کمری وپرده نخاعی با موفقیت انجام شد.

این عمل جراحی توسط دکترمحمدصفدری متخصص جراحی مغزواعصاب و دکتر اشکان پویان متخصص جراح مغزواعصاب و متخصص بیهوشی، کادر عمل و تکنیسن بیهوشی و جراحی در مدت ۳ساعت انجام گرفت.

وی افزود: خوشبختانه هم اکنون بیمار در سلامتی کامل به سر می برد و امیدواریم بعد از طی نمودن دوره نقاهت به زندگی عادی خود باز گردد.

وی با بیان اینکه در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) اتاق عمل های مجهز وجود دارد و جراحی های نادر و فوق پیشرفته در آن انجام می شود گفت: این بیمارستان مرکز اصلی تروما در شرق کشور محسوب می شود، در حال حاضر  متخصص در رشته های داخلی، داخلی اعصاب، جراحی، جراحی مغز اعصاب، قلب، ارتوپدی، پوست، انکولوژی، فک وصورت، دیابت و اعصاب و روان در این بیمارستان مشغول ارائه خدمات به هم استانی های عزیز هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار