امروز آخرین مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته مهر۱۴۰۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۸ آبان پایان می‌یابد.

 محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی گفت: باتوجه به درخواست متعدد از سوی مراکز آموزشی و واحد‌های استانی و به منظور مساعدت با پذیرفته‌شدگانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، زمان ثبت‌نام و انتخاب واحد برای آخرین بار تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۸ آبان تمدید شده و این مهلت آخرین زمان برای ثبت‌نام خواهد بود.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه مهلت مذکور آخرین فرصت برای ثبت نام پذیرفته شدگان بوده و قابل تمدید نمی‌باشد لذا ضروری است پذیرفته‌شدگان در مهلت مقرر جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک مربوطه به مرکز آموزشی قبول شده، مراجعه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
مدیران دانشگاه علمی و کاربردی امار دقیق بدهند که در سراسر کشور چند نفر پذیرش داشته اند که این همه هیاهو راه انداخته اند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
وقت و عمر خود را هدر ندهید در این مراکز
Iran (Islamic Republic of)
کارمند علمی و کاربردی اسلامشهر
۱۵:۰۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
فقط برای شاغلانی که دوست دارند کلاس نروند و آخر ترم نمره بگیرند مناسب است و در حد هنرستان ها هم کیفیت ندارند بنگاه سود و درامدزایی اسا گاهی هم خانوادگی اداره میشوندمانند اسلامشهر
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی علمیو کاربردی لاستیک
۱۲:۱۷ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
ترم قبل یک جلسه در مرکز علمی و کاربردی صنایع لاستیک غرب تهران تشکیل شد و بقیه کلاسها غیرحضوری شد پایان ترم هم جزوه ای 50 صفحه ای مدرس درس ارایه داد و امتحان پایان ترم هم همه راحت بودیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
حیف نام دانشگاه که بر این مراکز گذاشته میشود . کمترین استانداردها را رعایت نمیکنند . در مرکز صنایع لاستیک هر دانشجویی داوطلب جدیدی را ثبت نام کند سکه بهار آزادی جایزه میگیرد . گویا شرکت هرمی است که شبکه ای فعالیت میکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
برای جذب دانشجو ، کمترین استانداردهای آموزشی را رعایت نمیکنند و نظارتی بر سلامت در امتحانات پایان ترم نیست . چرا من که یک ترم درس خوانده و تلاش کرده ام با دانشجویی که در جلسه امتحان تقلب آزاد میکند یک نمره قبولی بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
سازمان مرکزی دانشگاه علمی و کاربردی 15 درصد از شهریه هر دانشجو را از مراکز علمی و کاربردی سراسر کشور دریافت میکند اما نظارتی بر عملکرد این مراکز ندارد و همین تخلفات مراکز از نقاط ضعف این مراکز شده است مثلا مراکز علمی و کاربردی غرب تهران تخلفات بسیاری دارند که مسئولان میگویند نیروی کافی بازرسی نداریم در حالیکه همین یعنی چراغ سبز نشادن دادن به تمدید تخلفات !
۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
دیگه هیچ داوطلبی از علمی و کاربردی استقبال نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
من سال قبل ثبت نام کردم وکدمدرسی گرفتم ولی تاحالا یک مرکز علمی و کاربردی برای تدریس بامن تماس نگرفتند چند مرکز هم مراجعه کردم گفتن دانشجو نیست که برایت کلاس بگذاریم !
الان ثبت نام جدید برای چیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
مدیران سازمان مرکزی علمی و کاربردی میخواهند با آزمون و بکارگیری تعداد زیادی مدرس در سال 1402 مانند اساتید دانشگاه پیام نور آنان را در مقابل وزارت علوم بعنوان معترض تعطیلی دانشگاه علمی و کاربردی قرار دهند تا از تعطیلی این دانشگاه جلوگیری نمایند !
آخرین اخبار