تبدیل شهرک‌های شمالی صهیونیست‌ها به شهرک ارواح

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند شهرک‌های هم مرز با لبنان به شهرک ارواح تبدیل شدند و رزمندگان حزب‌الله وارد این شهرک‌ها نیز شده‌اند.

امروز پنجشنبه، رسانه‌های صهیونیستی از ترس و وحشت حاکم بر شهرک‌های شمالی نزدیک به مرز لبنان خبر دادند. در گزارش‌های رسانه‌های عبری آمده است که با تشدید تنش این منطقه خالی از شهرک‌نشین شده و به یک «منطقه ارواح» شبیه شده است. 

خبرنگار کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی در شمال با تاکید بر اینکه منطقه مانند یک شهر خالی به مانند شهر ارواح شده است، گفت: تمام الجلیل الاعلی خالی شده است، در همین حال حزب الله این را یک دستاورد معرفی می‌کند.

 این خبرنگار افزود که فاصله بین حزب‌الله و خانه‌های شهرک کریات شمونه و شهرک‌های مجاور آن «بسیار بسیار نزدیک و بسیار نزدیک‌تر از فاصله‌ای است که شهرک‌های جنوب را از حماس جدا می‌کند».

وی افزود: شما احساس می‌کنید آن‌ها (نیروهای حزب‌الله) در حیاط شما هستند و این کار بسیار سختی است، نمی‌دانم چگونه شهرک نشینان به اینجا برمی‌گردند در حالی که سوالات زیادی وجود دارد که پاسخی برای آن‌ها وجود ندارد.

پیش از این، شبکه ۱۳ با تایید اینکه حزب الله به آزمایش ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی ادامه می‌دهد، گزارش داد: کریات شمونه یک شهرک بدون حفاظت است، بنابراین شلیک حزب الله بسیار سریع و دقیق است.

نیر دوری، خبرنگار شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز تایید کرد که در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان گردش کرده و هر بار رزمندگان حزب‌الله در چند صد متری آن‌ها حضور داشتند و از او فیلم گرفته‌اند.

دوری تاکید کرد که این موضوع نگرانی صهیونیست‌ها را افزایش می‌دهد و باعث ایجاد ترس در شهرک‌نشینان نزدیک مرز با لبنان می‌شود.

به گفته دوری، صهیونیست‌ها دو سال برای تکمیل ساخت مانع جدید در شمال فلسطین اشغالی زمان نیاز دارند. او همچنین بر ضرورت استحکام بخشی شهرک‌ها تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار