معرفی ۲۴ واحد تولیدی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات رونق تولید

۲۴ واحد تولیدی در حوزه صنعت، معدن و همچنین بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های استان معرفی شدند.

اکبر ابدالی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم در حاشیه برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از میان ۲۴ واحدی که به بانک‌های استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید معرفی شدند، ۱۹ واحد در بخش کشاورزی و ۵ واحد در بخش صنعت فعالیت میکنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: ۳۰ میلیارد تومان برای واحد‌های فعال در بخش کشاورزی و ۷۰ میلیارد تومان برای واحد‌های صنعتی در نظر گرفته شد تا اقدامات تخصیص و اعطای آن‌ها با سرعت هرچه بیشتری انجام شود.

سهولت در اعطای پروانه بهره برداری به واحد‌های فعال در شهرک‌های صنعتی و برگزاری مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حتی برای حل مشکلات یک واحد تولیدی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و تاکید شد.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم هم در این جلسه با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی در ارائه تسهیلات از منابع داخلی خود برای توسعه خدمات عمرانی، اقتصادی و ... در حوزه‌های مختلف استان گفت: بعنوان آخرین اخطار به بانک‌های خصوصی میگوییم: همه بانک‌های فعال در استان باید حداقل ۵۰ درصد از منابع خود را صرف مصوبات و اقدامات خدمت محور استان کنند و هرگونه کوتاهی شان در مسیر تحقق رسالت‌های محوله ترک فعل محسوب می‌شود.

استاندار قم  افزود: چنانچه هر یک از بانک‌ها در این زمینه همکاری لازم را نداشته باشند، توقف فعالیت‌ها و تبدیل شعب آن‌ها به باجه را پیگیری و زمینه انتقالشان به یک استان دیگر را فراهم می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار