خودکفایی ۲۱۱۶ خانوار از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن خودکفایی ۲۱۱۶خانوار از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

 قباد مبشری افزود: امسال هزار و ۴۹۰ فرصت شغلی از طریق ایجاد طرح‌های اشتغال زایی و مراکز کاریابی برای مددجویان و دیگر اقشار نیازمند توسط این نهاد ایجاد شد.
 
مبشری افزود: اعتبار هزینه شده و تسهیلات پرداختی در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان در سال جاری تاکنون، ۱۴۰ میلیارد تومان بود.
 
وی با اشاره به آموزش مهارت‌های شغلی برای مددجویان به عنوان یکی از برنامه‌های کمیته امداد تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از بستر‌های مورد نیاز برای اشتغال پایدار و موفق، داشتن مهارت و علاقه به کار در رشته شغلی موردنظر است، از همین رو کمیته امداد با برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب زمینه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت را فراهم کرده و مسیر اشتغال‌زایی آن‌ها را هموار می‌کند.
 
وی به آموزش ۲۱۸۷ نفر در قالب آموزش مهارتی، پایدارسازی، آموزش منجر به اشتغال مددجویان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: نظارت‌های سه تا پنج‌ساله بر طرح‌های اشتغال ایجادشده با هدف پایدارسازی انجام می‌شود و همین امر موجب پایدارسازی و در نتیجه خودکفایی مددجویان می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد درخصوص جشن خودکفایی مددجویان بیان کرد: در راستای اجرای این رویداد بزرگ اقدامات مؤثری از جمله تشکیل ستاد اجرای جشن، مطرح کردن موضوع در جلسه شورای اداری استان، فراخوانی از دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، صدا و سیما، آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجرای برنامه‌هایی از جمله سرود، نمایش، مسابقات فرهنگی در دستور کار قرار می‌گیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.