جنایت صهیونیست‌ها در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ شهید و ۱۰۰ زخمی برجای گذاشت

منابع بیمارستانی فلسطین گزارش دادند که در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی در روز چهارشنبه به مناطق مختلف غزه ۶۵ تن شهید و بیش از ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

یک مقام بهداشتی فلسطینی اعلام کرد که این تعداد شهید به بیمارستان اندونزی واقع در شمال نوار غزه رسیدند.

این گزارش ساعاتی پس از حمله رژیم صهیونیستی به دو واحد مسکونی در نوار غزه منتشر می‌شود که طی آن ۳۰ فلسطینی شهید شدند.

این حمله به دو منزل در اردوگاه جبالیا که پیشتر رژیم صهیونیستی در آن جا مرتکب جنایت وحشتناکی شد، صورت گرفته است.

براساس گزارش‌ها در این حمله ۱۹ کودک فلسطینی نیز در بمباران منزل خانواده البرعی در اردوگاه جبالیا شهید شدند.

از سوی دیگر الجزیره گزارش داد که حمله رژیم صهیونیستی به کوی الصبره در شهر غزه ۸ کشته و زخمی برجای گذاشته است.

قایق‌های جنگی اسرائیلی نیز اطراف شهر الاسری در شمال غرب اردوگاه النصیرات را هدف قرار دادند، همزمان نیز هواپیما‌های اسرائیلی مسجد الاخلاص در خان یونس را بمباران کردند.

از سوی دیگر خبر‌ها حاکی از حمله توپخانه‌ای سنگین به شمال غرب غزه دارد و مناطق قلیبو، تل الزعتر، بیت لاهیا و جبالیا و نیز اردوگاه الشاطی در غرب غزه نیز هدف توپخانه‌ای قرار گرفته است.

همزمان نیز هواپیما‌های اسرائیلی خیابان السکه در شمال نوار غزه، مناطقی در شهر رفح و اطراف بیمارستان شفا در غزه را بمباران کردند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون بیش از ۱۰هزار و ۷۰۰ فلسطینی در حملات اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا انگلیس فرانسه و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
پس شعارهای توخالی کجا رفت فقط برای مردم غیر مسلح قدرت دارید.خب برید با اسرائیل بجنگید دیگه فقط بلدید ادعا کنید.اون از انتقام سردارتون اینم از حمایت الکی از غزه.جرات دارید وارد جنگ بشید اگه هم جرات ندارید لطفا دفعه بعد بگید ما هیچ وقت با اسرائیل نمیجنگیم ترسو هستیم و دنیا دوست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
بالاترین درجه یک مسلمان شهادته اما بالاترین درجه یک اسرائیلی زندگی طولانی به این میگن معامله برد برد هرکسی به اون چیزی که میخواسته رسیده کجاش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
به عنوان متخصص به اطلاع میرسانم.نشان دادن مکرر و روز مره و ساعتی جنایات اسراییل بدون پاسخ دادن قوی و معنی دار و نه حرافی و تهدید ، آثار بسیار مخربی روی روان علی الخصوص کودکان و نو جوانان و جوانان خواهد گذاشت. برای آنها حس نا امیدی و غلبه مطلق اسراییل بر عرب و مسامات را در ضمیر نا خود اگاه حک خواهد کرد. در میان مدت هم باعث ریزش نیرو در درون و تمایل به زیر چتر جانی رفتن را خواهد داشت.خلاصه یا کاری بکنید (که بعید میدانم و ترس از دست دادن قدرت دارید ) یا این صحنه ها را اینقدر به تکرار نشان ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
مردم غزه باید وارد شهر های اسرائیل که خالی شده بشوند و متمرکز در یک نقطه نباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
پس گردنی های سخت باعث شد فیلش یادش هندوستون نکنه و کمی از خواب غفلت در این دنیا بیدار بشه هر چند آخرت تسویه حساب ظالمان سخت تر خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
اسرائیل حرومزاده ی بی شرف زاده ی حرومی آمریکای صهیونیست و آلمان و فرانسه و انگلستان و طرفدارانتون
ننگ و مرگ و مرگ و نفرین بر شما وحوش انسانما اینا سران صهیونیست سگ پدر که هیچ تکلیفشون معلومه اون طرفدارای بی شرف و پفیوزشون رو بگو اونا چقدر حرومزاده هستن مرگ بر صهیونیست بی شرف حرومزاده ی جهانی و طرفدارن حرومی تر و بیشرف ترش خونخوارهای نجس متعفن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
خدا چر ا نابود نمیکنه نسل ظالمان را از روی زمین و بر داره مثل کشتی نوح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
شما ها با غارت اموال مردم در بورس بدتر از این با مردم کرده اید '
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
واقعا جای تاسف که بعضی ها انسانیت با قیاس اموال خودشون می سنجند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
گم شو اسرائیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
میدونستی سال ۹۹ خیلی ها با ورشکسته شدن در بورس خودکشی کرده اند این دستپخت کسانی بود که به مردم می گفتند طلا و دلار جای سرمایه گذاری نیست بورس جای سرمایه گذاری هست الآن هم دهنشون را بسته اند پاسخگو نیستند.
Japan
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
کور تا سزاوار نباشه خدا کورش نمیکنه همسایه آزاری عاقبتش بجز این نمیشه صدام هم یه زمانی چنین اشتباهی کرد ولی الان مجسمه او وسط کرانه باختری رود اردن میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
یه روزی گرفتار ظلم شدی و کسی کمکت نکرد دل به حالت سوزوند جواب کارما حرفت خواهی گرفت انسان هایی که خودشون به کوری می‌زنند مثل شما چون انسانیت تا حد جلو چشمشون هست ولی نابینایی که خداوند خلق می کنه خلقت خدا و حتما بندگان بهتر از ما هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
خاک عالم تو سرت اسرائیلی کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
هم زمان اینجا ، هم زمان اونجا بمباران شد.هم زمان ده ها کودک ،زن ، مرد به خاک و خون کشیده شدند.اسرائیل هم چنان می تازد، و می کشد.خدایا تو را به حرمت محمد و آل محمد قسم میدهم، دست قدرت خودت را هر چه زودتر نشان بده، و ورق را کاملا به نفع مظلومان غزه و مقاومت و به ضرر ظالمین برگردان.خدایا ظالمین مغرور و وحشی هستند و می گویند پایانی برای جنگ با غزه نیست.حتی با آتش بسی چند روزه هم مخالفند.خدایا نابودشان کن.و به عقوبت اعمالشون برسان.الهی و ربی من لی غیرک. پروردگارا ای ظالمین را رها نکن، تو را قسم به آن لحظه آخر نگاه حسین بن علی ع به خیمه های سوزانش، و آهی که از قلب مبارکش کشید، به داد فرزندان و مادران غزه برس.آتشی که به جان فلسطین افتاده، به جان اسرائیل و ظالمان بینداز.الهی و ربی من لی غیرک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
جنایات و فاجعه در بورس ایران را فراموش نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
والسلام علی الحماس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
وقتی سازمان ملل، شورای امنیت، سازمان حقوق بشر، سازمان انرژی اتمی و ۷ میلیارد نفر انسان زورشان به رژیم صهیونیستی نمی رسد ، باید هم انتظار بیشتری از این حیوان وحشی داشت. سران و مقامات آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و بخصوص رژیم صهیونیستی بی منطق ، دیکتاتور، دروغگو، قاتل و جانی هستند و مردم جهان به زودی حق این افراد را کف دستشان خواهند گذاشت . مردم جهان با یک تجمع ، تحصن و قیام سراسری دریک روز و زمان مشخصی قرار هست که بر ضد رژیم صهیونیستی و حامیان وی قیام کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
واین یک توهم بزرگ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
وقتی بخار از ایران بلند نمیشه از دولتهای دیگر چه انتظار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
بعضی ها انگار 70 سال جمهوری اسلامی پای مردم فلسطین هستند درحالي که 45 سال این انقلاب هست انگار جیره غذا و خوراک مردم فلسطین ازایران تامین میشه درحد کمک نظامی و چند تا کاروان بیشتر بوده هر سال بازهم صد رحمت به غیرت ایرانی، الآن مستقیم وارد جنگ بشیم همین ها میگن چرا رفتید ازملت فلسطین دفاع کردید گرچه همه این کمک‌ها برای دفاع اول از خودمونه
آخرین اخبار