بنت خواستار تسریع عملیات نظامی در نوار غزه شد

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی هرگونه آتش بس در غزه را رد کرد و خواستار تسریع عملیات نظامی در این باریکه شد.

نفتالی بنت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه با فاکس نیوز نسبت به پیامد‌های منفی برای اسرائیل در صورت موافقت با هرگونه آتش بس لحظه به لحظه هشدار داد و گفت که موافقت با هرگونه آتش بس در نوار غزه تنها به پیامد‌های منفی منجر خواهد شد.

به گزارش روسیا الیوم، وی در ادامه درخواست متحدان آلمان برای برقراری آتش بس در ژانویه ۱۹۴۵ را پیش کشید و گفت همزمان با جنگ جهانی دوم متحدان آلمان قول دادند به غیرنظامیان آسیب نرسانند و درخواست آتش بس کردند که اگر این آتش بس رخ می‌داد، جنگ در سال‌های ۱۹۴۶ و ۱۹۴۷ ادامه می‌یافت.

به ادعای وی، بهترین راه برای نجات جان انسان‌ها تسریع در عملیات نظامی و نابودی حماس است و سپس «این کابوس تمام می‌شود».

یادآور می‌شود بنت امروز چهارشنبه در کاخ سفید با جیک سالیوان، مشاور امنیتی ملی آمریکا دیدار و در یک جلسه یک ساعته با حضور برت مک کورگ، مسئول منطقه خاورمیانه شرکت کرد.

در همین حال، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب در کنفرانس خبری مشترک با یوآو گالانت وزیر جنگ و بنی گانتس عضو کابینه جنگ این رژیم مدعی شد که موفقیت‌های بزرگی در جنگ غزه کسب کرده و قصد توقف جنگ ندارد و تا آخر ادامه می‌دهد.

نیرو‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار