ابوعبیده: ۱۳۶ خودروی زرهی دشمن را منهدم کرده‌ایم + فیلم

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام گفت که ضربات سختی به دشمن وارد کردیم و دشمن اشغالگر جرات رویارویی کامل با مبارزان ما را ندارد.

ابوعبیده سخنگوی شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ادامه سخنان خود در شامگاه چهارشنبه گفت که «نیرو‌های کماندوی ما به پشت خطوط دشمن نفوذ کرده و ضرباتی سخت به آن‌ها وارد می‌کنند».

وی اضافه کرد: «نیرو‌های تک‌تیرانداز ما همچنان به هدف قرار دادن نیرو‌های دشمن ادامه می‌دهند و سلاح توپخانه نیز اشغالگران را در هم می‌کوبد».

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام ادامه داد: «تنها راه واضح و ممکن، مبادله اسرا به طور جامع یا مرحله‌ای خواهد بود، زیرا ما در زندان‌های اسرائیلی اسرای زن داریم و دشمن نیز در غزه اسرای زن دارد».

ابوعبیده خاطرنشان کرد: «مبارزه قهرمانانه مجاهدان ما در این نبرد مایه افتخار هر عرب و مسلمانی در جهان است و بخشی از عظمت این مجاهدان را به نمایش خواهیم گذاشت».

سخنگوی القسام افزود: «دشمن صهیونیستی با فراهم کردن زمینه آزادی اسرا و عملیات آزادی ۱۲ نفر از اسرا مخالفت و کارشکنی کرد».

وی تصریح کرد که «پرونده اسرا همچنان مطرح است و بار دیگر تاکید می‌کنیم که تنها راه حل این پرونده، مبادله جامع یا مرحله‌ای اسرا خواهد بود».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
ماشاءالله الهی که پیروز و موفق باشین وهر زودتر دولت صهیونیستی اسرائیل جنایات کار و آمریکای جنایات کار شیطان نابود بشه ان شاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۵۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
درود و سپاس
آفرین
آفرین
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
ماشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
انشاالله پیروزی فلسطین و نابودی صهیونیست نزدیک است
آخرین اخبار