امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم

فرماندار شوشتر بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم تاکید کرد.

سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر گفت: امید آفرینی در بین مردم نقش و اهمیت بسیار بالایی دارد و برای ایجاد و تقویت آن به مشارکت فعالان حوزه رسانه و شبکه‌های اجتماعی و دستگاه‌های فرهنگی نیاز است.

او می‌گوید: سیاه نمایی مسائل و بزرگنمایی بیش از آنچه که وجود دارد پسندیده نیست که انتظار می‌رود این موضوع بررسی شده و برای ایجاد نشاط اجتماعی و جلب رضایتمندی مردم راهکار‌های مناسب تعیین شوند.

به گفته او نقاط مثبت و امید آفرین لازم است دیده شوند و اطلاع رسانی شایسته‌ای در خصوص آن‌ها صورت گیرد. این موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده که ان‌شاءالله در شهرستان شوشتر هم توجه لازم به آن شود.

فرماندار شوشتر با اشاره به اهمیت توجه به مساجد در شکل گیری حرکت‌های مختلف اجتماعی گفت: هر کجا که توانسته‌ایم کار بزرگی انجام دهیم، آغاز آن در مساجد رقم خورده و به این دلیل باید محور کار‌های فرهنگی و تربیتی را مسجد که خانه خداست قرار دهیم.

امام جمعه شوشتر گفت: نظام مسائل فرهنگی شهرستان احصاء شده و حالا باید برای آن راه‌های اجرایی را به تحقق رساند و این مسئله باید با تکیه بر گام دوم انقلاب و رهنمود‌های مقام معظم رهبری انجام شود.

حجت الاسلام محمدرضا حبیب پور می گوید: مسائل و مشکلات باید به صورت مردمی رفع گردند تا ماندگار شوند مانند حرکت اربعین که دیگر جهانی شده و توسط مردم و البته پشتیبانی حاکمیت شکل می‌گیرد. 

به گفته او اگر مردم پای کار مسئله‌ای باشند دیگر تغییر مدیریت‌ها هیچگونه خللی در روند امور ایجاد نمی‌کند و همه مسئولان خود به خود همراه خواهند شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر ادامه داد: یکی از کار‌هایی که ما در دستور کار قرار دادیم، شناسایی افراد دغدغه‌مند جامعه در موضوعات مختلف است تا با گردهم آوردن آن‌ها بتوان مشکلات را به طور ثابت در مسیر پیگیری قرار داد.

حجت الاسلام حبیب پور گفت: ضمانت اجرایی مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید مورد چاره اندیشی مسئولان بالادستی قرار گیرد تا بتوان با قاطعیت تصمیم گرفت و اجرای تصمیمات را قطعی دانست.

برچسب ها: فرهنگ عمومی ، نشاط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.