نصب حفاظ بتنی در بزرگراه بوشهر - چغادک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: به منظور ارتقا ایمنی و جلوگیری از آسیب های بیشتر در سوانح رانندگی ، حفاظ های بتنی در بزرگراه بوشهر _ چغادک به عنوان مسیر پر تردد مرکز استان نصب و روشنایی این مسیر نوسازی می شود.

عبدالکریم اخترشناس روز چهارشنبه در بوشهر اظهار کرد: بزرگراه بوشهر- چغادک جزو پرترددترین محور‌های استان می‌باشد که به منظور ارتقای ایمنی کاربران جاده ای، فاز اول حذف گاردریل‌ها و نصب حفاظ بتنی آن به طول ۶ کیلومتر آغاز شده است.

وی افزود: همچنین در راستای بروز رسانی روشنایی این محور پرتردد، تعویض و جابجایی ۱۳۲ پایه روشنایی به طور همزمان اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: در راستای برقراری تردد‌ها در این محور، نصب حفاظ بتنی و پایه‌های روشنایی به صورت ۵۰۰ متر به ۵۰۰ متر اجرا می‌شود، طوری که ۵۰۰ متر تکمیل و روشن و ۵۰۰ متر بعدی شامل ۱۱ پایه برق خاموش و پروژه در آن فعال می‌شود.

اخترشناس با اشاره به حضور مستمر نیرو‌های راهداری در این طرح برای راهنمایی کاربران جاده‌ای عنوان کرد: نصب حفاظ بتنی و بروز رسانی روشنایی محور بوشهر- چغادک تا قبل از پایان سال تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم نسبت به رعایت سرعت مطمئنه و نکات ایمنی به خصوص در ساعات شب در محدوده ابن طرح دقت کافی داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: هم استانی‌ها و مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس گرفته یا از طریق سایت و سامانه ۱۴۱ کسب اطلاع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
دستمریزا و خسته نباشید جسارتا ارتفاع حفاظ بتنی ۱۲۰ در نظر بگیرید که نور خودرو مقابل دید روبرو رو محدود نکند با تشکر