رفع موانع پیش‌روی کسب و کار‌های خرد با تسهیل در ارائه وام

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعطای تسهیلات به متقاضیان ایجاد و توسعه کسب و کار‌های خرد خانگی فقط بر مبنای اعتبارسنجی یا اخذ سفته از متقاضی انجام می‌پذیرد.

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان در مجلس با اشاره به اینکه براساس مصوبه کمیسیون، اعطای تسهیلات به متقاضیان ایجاد و توسعه کسب و کار‌های خرد خانگی فقط بر مبنای اعتبارسنجی یا اخذ سفته از متقاضی انجام می‌پذیرد، گفت: این تصمیم می‌تواند به رفع موانع پیش‌روی کسب و کار‌های خرد کمک کند با تحقق این مهم معیشت و اقتصاد بسیاری از خانوار ساماندهی می‌شود.

او تصریح کرد: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، آب‌بهای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تا سقف الگوی مصرف رایگان شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه ادامه داد: همچنین طبق تصمیم کمیسیون تلفیق تعرفه آب مشترکان تا الگوی مصرف نیز به صورت یارانه‌ای محاسبه می‌شود.

دشتی اردکانی در تشریح یکی دیگر از مصوبات امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، اظهار داشت: به منظور تحقق بند ۲۶ سیاست‌های کلی برنامه هفتم سهم ۲ و ۹ دهم درصدی قوه قضائیه در بودجه کشور طی سال‌های برنامه هفتم توسعه به تدریج یک درصد افزایش یابد به این معنا که به سه و ۹ دهم درصد برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.