لیگ قهرمانان اروپا؛

دورتموند در گروه مرگ به صدر رسید/ شکست بارسلونا مقابل اوکراینی‌ها در آلمان

تیم دورتموند موفق شد باز هم از سد نیوکاسل عبور کند، اما بارسلونا ناباورانه مقابل اوکراینی‌ها شکست خورد.

در شب اول از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه، دو دیدار همزمان برگزار شد که دورتموند برد و بارسلونا شکست خورد.

تیم دورتموند که در ابتدای هفته، چهار گل از بایرن مونیخ خورده بود، در ورزشگاه وستفالن میزبان نیوکاسل بود که با دو گل به برتری رسید. کلاغ‌ها که با پیروزی ابتدای هفته مقابل آرسنال در لیگ جزیره با روحیه خوب به آلمان سفر کرده بودند، مثل بازی رفت مغلوب زنبور‌ها شدند تا با چهار امتیاز از چهار مسابقه شانس‌شان برای صعود کم شود.

نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۲۹ و جولیان برنات در دقیقه ۷۹ گل‌های این بازی را زدند تا دورتموند با هفت امتیاز موقتا و تا قبل از بازی میلان و پاری سن ژرمن بالاتر از پاریسی‌ها به صدر جدول برسد.

در دیگر مسابقه همزمان، در گروه H شاختاردونتسک اوکراین با یک گل مهمانش بارسلونا را با شکست بدرقه کرد. دانیلو سیکان در دقیقه ۴۰ تک گل مسابقه را وارد دروازه بلوگرانا کرد تا اوکراینی‌ها  که در شهر هامبورگ آلمان میزبانی کردند، به جدول بازگردند و شانس‌شان را برای صعود زنده نگه دارند.  

شاگردان ژاوی همچنان با ۹ امتیاز صدرنشین گروه‌اند و پورتو و شاختار شش امتیازی هستند. البته پورتو یک بازی کمتر دارد و امشب به مصاف آنتورپ بلژیک می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار