در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات زرند مطرح شد:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز برای بازسازی عتبات عالیات

 جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و شهرستان زرند در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سردار سلطان زاده رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات ضمن قدردانی از مجموعه اقدامات ستاد عتبات شهرستان زرند اظهار داشت: برای تقویت ستاد بازسازی، مجمع خیرین حرم ساز با حضور خیران این حوزه تشکیل شده و خوشبختانه استان کرمان در انجام پروژه‌های عتبات و جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم از زمان تشکیل ستاد عتبات همیشه مقام اول کشور را کسب کرده است. 

وی افزود: مجمع خیرین سیاست‌ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهند و با تشکیل کانون خادمیاران حسینی شیوه‌ای جدید در جلب مشارکت‌های مردمی ارائه می‌دهند. 

فرماندار زرند نیز با استقبال از تشکیل کانون‌های خادمیاران حسینی ابراز داشت: مردم شهرستان زرند در حوزه فرهنگ عاشورایی همیشه زبانزد استان بوده اند، اما در چند سال اخیر با توجه به مشکلات اقتصادی به ویژه در حوزه کشاورزی و کاهش شدید برداشت پسته مردم این شهرستان نتوانسته اند مانند ادوار گذشته یاری رسان ستاد بازسازی عتبات باشند که امیدواریم با توجه به شرایط آب و هوایی و رونق کشاورزی در سال آینده این نقیصه جبران شود.

برچسب ها: رفیوژ ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار