۱۹ آبان آغاز المپیاد ورزشی محلات یزد

یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد با برگزاری مسابقات در سه رشته ورزشی ۱۹ آبان آغاز خواهد شد.

المپیاد ورزشی محلات یزد در سال‌های اخیر با استقبال گسترده شهروندان یزدی رو به رو شده تا جایی که این المپیاد را بزرگترین رویداد ورزش شهروندی کشور می‌دانند؛ این رقابت‌ها که در رشته‌های ورزشی مختلفی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، از روز جمعه ۱۹ آبان ماه رسما آغاز خواهد شد.

نخستین رشته‌هایی که مسابقات خود را در المپیاد یازدهم برگزار می‌کنند، رشته‌های دوچرخه سواری بانوان، تنیس روی میز بانوان و البته اسکواش بانوان خواهند بود؛ آن گونه که مسئولان برگزاری المپیاد ورزش محلات یزد برنامه‌ریزی کرده‌اند، مسابقات تنیس روی میز بانوان در سالن پردیس فلکه سوم آزادشهر از ساعت ۹ صبح جمعه آغاز می‌شود و در همان ساعت بانوان یزدی در کاریزبوم برای قهرمانی در مسابقات دوچرخه‌سواری شانس خود را آزمایش می‌کنند.

همچنین در رشته اسکواش که به تازگی با پیوستن به جمع رشته‌های المپیکی اهمیت ویژه‌ای را در پایتخت اسکواش ایران یعنی یزد پیدا کرده است، ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۹ آبان‌ماه، بانوان اسکواش باز یزدی را در مجموعه ورزشی کوثر به دور هم جمع خواهد کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در یازدهمین المپیاد ورزش محلات یزد می‌توانند با مراجعه به سایت یزد فرهنگ به نشانی Yazdfarhang.ir در رشته یا رشته‌های مورد نظر خود به صورت رایگان ثبت‌نام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار