معرفی برگزیدگان المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی

برگزیدگان المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی (طرح مرشدان) در بخش بانوان معرفی شدند.

دررشته دارت این رقابت‌ها فریبا زنده پی از بوشهر رشته شطرنج اعظم نوری از خراسان شمالی، رشته تیراندازی فریبا اسکندری از اصفهان، شنا در رده سنی اول (۴۵ تا ۵۵ سال):معصومه کهنوی از لرستان، شنا در رده سنی دوم (۵۶ تا ۶۵ سال): سیما تقی زاده از کرمان، شنا در رده سنی سوم (۶۶ سال به بالا): پروانه مرزبان عباس آبادی از مازندران، تنیس روی میز در رده سنی اول (۴۵ تا ۵۵ سال): نگار آشوری از اصفهان مقام‌های نخست را کسب کردند.


دررشته تنیس روی میز در رده سنی دوم (۵۶ تا ۶۵ سال): مریم اره پناهی از کرمان، تنیس روی میز در رده سنی سوم (۶۶ سال به بالا): افتخار نیکومنش از شهرستان‌های تهران، بدمینتون در رده سنی اول (۴۵ تا ۵۵ سال): سارا سبحانی از خراسان شمالی، بدمینتون در رده سنی دوم (۵۶ تا ۶۵ سال): سیده زهرا طاهری از شهرستان‌های تهران، بدمینتون در رده سنی سوم (۶۶ سال به بالا): زهرا سراوانی از اصفهان رتبه‌های اول را بدست آوردند.


همچنین رشته ورزشی والیبال: استان خراسان رضوی به سرپرستی سیمین مباشری اول شد و در مجموع مدال‌ها استان اصفهان اول شد و شهرستان‌های تهران و استان کرمان مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.


در پایان این مراسم سرپرستان هر یک از استان‌های شرکت کننده در هشتمین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی (طرح مرشدان) در بخش بانوان تندیس یادبود جشنواره را دریافت کردند.


المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی سرتاسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان از نهم آبانماه در اصفهان آغاز شد و ۱۵ آبانماه در بخش بانوان به کار خود پایان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.