واگذاری بخش‌های دیالیز بیمارستان‌های علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز از اجرای طرح واگذاری بخش‌های دیالیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش این مجموعه به بخش خصوصی خبر داد.

آقای جنتی اظهار کرد: واگذاری بخش‌های دیالیز بیمارستان‌های علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی  به منظور مدیریت بهتر بخش‌های دیالیز و ارائه خدمات مطلوب‌تر در نقاط مختلف استان آذربایجان شرقی و در راستای ارتقای بهره وری اجرا می‌شود.

وی گفت: طرح واگذاری بخش‌های دیالیز مراکز درمانی دولتی به شرکت‌های خصوصی در شهرستان‌های آذرشهر و مرند شروع شده است و پس از بررسی‌های کارشناسی و حصول نتایج مطلوب به سایر شهرستان‌ها و کل استان تعمیم داده خواهد شد.

آقای جنتی ادامه داد: بر این اساس شرکت‌های غیردولتی و خصوصی از طریق فراخوان عمومی شناسایی و پس از بررسی‌های فنی، مالی ، تخصصی و صلاحیت عمومی اهلیت تعدادی از شرکت‌های متقاضی تایید و از طریق مناقصه برای ارائه خدمات انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این قرارداد شرکت‌های خصوصی متعهد خواهند شد تا مراکز دیالیز و تجهیزات و مواد اولیه مربوط به دیالیز را طبق استاندارد‌های مورد تایید و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی تهیه کرده و به ارائه خدمات بپردازند یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی نظارت کافی بر روند واگذاری‌ها و نیز نحوه خدمات خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه کل هزینه دیالیز توسط بیمه‌های پایه پرداخت می‌شود از این رو واگذاری بخش‌های دیالیز می‌تواند به بهبود دسترسی، ارتقای کیفیت خدمات و بهبود بهره وری منجر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار