کشف ۱۷۱ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق و سرقتی در بابل

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۷۱ میلیارد ریالی انواع کالا‌های سرقتی و قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور استانی در شهرستان بابل خبر داد.

سردارسیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با بکارگیری تیم‌های عملیاتی در ۳۹ نقطه شهرستان بابل به اجرا در آمد.

او با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی محله محور و به منظور برقراری و حفظ و نظم و امنیت مردم در حوزه‌های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح ۵ قاچاقچی مواد مخدر و ۸۳ عامل افیونی دستگیر و در مجموع ۱۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سردار حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با دستگیری ۱۷۷ سارق و ۶ مالخر اموال مسروقه و ۱۸۱ فقره سرقت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از سارقان کشف شد.

حسینی به کشف ۴۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و افزود: در حوزه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی ۱۶۳ خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز و ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شدند.

او همچنین از دستگیری ۱۸۹ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ۴ خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و بالغ بر ۱۱ تن چوب جنگلی، ۱۹۸۰ پاکت سیگار، از ۲۴ قاچاقچی کالا در این شهرستان کشف که ارزش انواع کالا‌های سرقتی و قاچاق بالغ بر ۱۷۱ میلیارد ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش در این عملیات، افزود: در اجرای طرح ناظر ۱۸۶۷ خودروی متخلف شناسایی شدند که ۴۹۰ دستگاه دستور توقیف فیزیکی صادر و ۱۳۵ دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل شدند.

سردار حسینی با اشاره به طرح نظارت الکترونیکی اماکن عمومی، گفت: ضمن ثبت و ارسال پیام تذکر برای واحد صنفی متخلف در حوزه عفاف و حجاب از ۴۶ واحد صنفی تعهد اخذ شد و ۲ واحد صنفی متخلف نیز پلمب و متصدیان آن به مرجع قضائی معرفی شدند.

حسینی از شناسایی ۱۱۱ کانال مخرب در حوزه فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا خبر داد و گفافزودت: با معرفی ۲۸ کاربر متخلف در فضای مجازی به مرجع قضائی از کاربران ۷۲ کانال به دلیل تولید و انتشار محتوا‌های مخرب ضمن حذف محتوا‌های مخرب از آنان تعهد گرفته شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک جاعل و ۵ کلاهبردار حرفه‌ای در ادامه اجرای این طرح، از عزم قاطع پلیس استان در مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخطی و قانون شکنی از سوی افراد هنجارشکن مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار