کاهش ۸ درصدی مصرف سی ان جی در خراسان شمالی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: مصرف سی. ان. جی در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

 سیدرضا احمدنیا گفت: در سبد سوخت خودرو‌ها در هفت ماهه ابتدای سال بیش از ۶۱ میلیون متر مکعب گاز سی. ان. جی در استان توزیع شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ ده درصد کاهش یافت.

وی افزود: با مصرف سوخت پاک گاز طبیعی فشرده، در مصرف بیش از ۶۵ میلیون و۵۰۰ هزار لیتر بنزین دراستان صرفه‌جویی شده و از تردد دو هزار و ۱۸۶ دستگاه نفتکش در خراسان‌شمالی جلوگیری شده است.

 رئیس سی. ان. جی خراسان‌شمالی هم گفت: میزان توزیع سی. ان. جی در استان در مهرماه امسال هشت میلیون و ۶۳۷ هزار متر مکعب است که با مصرف این میزان سوخت در مصرف بنزین به میزان ۹ میلیون و ۲۰۱ هزار لیتر صرفه‌جویی شده است.

 مجید ربانی افزود: شمار جایگاه‌های سی. ان. جی در خراسان شمالی ۲۹ باب است که از این تعداد ۹ باب ۲ منظوره و ۲۰ باب تک منظوره است.

وی گفت: به طور میانگین ۶۶ درصد ظرفیت سی. ان. جی جایگاه‌های استان خالی است و بر این اساس اگر شمار خودرو‌های گازسوز فعلی ۲ برابر شوند امکان سوخت‌رسانی به آن‌ها وجود دارد.

برچسب ها: سی ان جی ، سوخت CNG
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.