رسانه‌های صهیونیست:

شهرک‌نشینان وحشت‌زده در شمال اعتمادی به کابینه ندارند

گزارش رسانه‌های صهیونیست حاکی از فرسایش قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی در مقابل حزب‌الله و بی اعتمادی شهرک‌نشینان به کابینه صهیونیستی است.

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌های متعددی به این پرداختند که شهرک‌نشینان این رژیم در شمال در حالت وحشت به سر می‌برند و چون از میزان تنش نظامیان صهیونیست با نیرو‌های حزب‌الله بی‌اطلاعند، نسبت به سران کابینه صهیونیستی نیز دیگر احساس اعتماد ندارند.

نیر دوری، خبرنگار شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با سفر به مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی همرز با لبنان، ادعا کرد که به طور واضح رزمندگان حزب الله را در مرز دیده است و آن‌ها حتی از او عکس هم گرفتند.

دوری تاکید کرد که این موضوع باعث ایجاد نگرانی در میان شهرک‌نشینان صهیونیست ساکن شهرک‌های نزدیک مرز با لبنان می‌شود.

به گفته دوری، اشغالگران دو سال زمان برای تکمیل ساخت مانع (حصار) جدید در شمال فلسطین اشغالی نیاز دارد. این خبرنگار صهیونیست در ادامه خواستار «استحکام بخشی شهرک‌ها و توسعه گروه‌های آماده‌سازی» شد. او در سخنانش با اشاره به اینکه این امر هنوز اتفاق نیفتاده است، نسبت به وضعیت شمال اراضی اشغالی ابراز نگرانی و اعلام کرد «همه باید نگران این موضوع باشند.»

از سویی دیگر یائیر شارکی، خبرنگار همین شبکه صهیونیستی با بیان به ادعا‌های منتشر شده از سوی، «کابینه جنگ صهیونیستی» درباره آنچه در شمال فلسطین اشغالی در حال وقوع است، مدعی شد این وضعیت «ادامه نخواهد یافت». با این وجود خبرنگار صهیونیست در ادامه با اشاره به ادعای «کابینه جنگ» در مورد دور شدن نیروی گردان رضوان حزب‌الله از مرز، از این موضوع ابراز تعجب و اعلام کرد هیچ‌کس حاضر به تعهد نیست.

یارون آبراهام، مفسر امور سیاسی کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی هم از شهرک نشینان صهیونیست خواست تا از هر اقدامی که ممکن است مستقیماً حزب الله را وارد جنگ کند، دوری کنند. او گفت: «حتی اگر قصد دارید با حزب الله رادیکال رفتار کنید، عاقلانه است که اکنون نگویند، نه اینکه تمایل آن‌ها را برای پیوستن به جنگ برانگیزند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار