دعوت داوران کرمانشاهی به مرحله نهایی تور جهانی هندبال ساحلی/حضور سه ملی پوش کرمانشاهی در تیم ملی راگبی زنان

سلیمان پایدار و جواد کیانی داوران کرمانشاهی رشته هندبال ساحلی به عنوان نماینده ایران و آسیا به مرحله نهایی تور جهانی هندبال ساحلی در کشور قطر دعوت شدند.

دو داور جوان و شایسته کرمانشاهی با عملکرد خوبی که از خود در مسابقات جهانی بالی که در مردادماه امسال در اندونزی برگزار شد برجای گذاشتند دوباره از سوی فدراسیون جهانی هندبال برای قضاوت در مرحله نهایی تور جهانی هندبال ساحلی در کشور قطر دعوت شدند.

سلیمان پایدار و جواد کیانی در این رقابت‌ها که از یازدهم تا سیزدهم آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد به عنوان نمایندگان ایران و آسیا حضور و به قضاوت خواهند پرداخت که این امر افتخار بزرگی برای استان و کشورمان محسوب می‌شود.

این دومین حضور این داوران جوان در یک تورنمنت جهانی در کمتر از یکسال گذشته است این دو داور کرمانشاهی مرداد ماه امسال با قضاوت در رقابت‌های بازی‌های ساحلی جهانی در بالی اندونزی، نخستین کوبل تاریخ هندبال ایران در مسابقات جهانی را به نام خود ثبت کردند.

این برای دومین بار هست که نمایندگان داوری هندبال ساحلی ایران در مسابقات جهانی حضور دارند و این ۲ داور که اهل شهرستان اسلام‌آبادغرب هستند با این حضور موفقیت آمیز خود در رقابت‌های معتبر بین المللی مسیر تازه‌ای را در داوری هندبال کشورمان ایجاد کردند.

درخشش تیم ملی راگبی هفت نفره زنان ایران

تیم ملی راگبی هفت نفره زنان ایران با حضور سه ملی پوش کرمانشاهی خود برای اولین بار در تاریخ این رشته به مدال برنز مسابقات آسیایی رسید.

 مسابقات راگبی هفت نفره آسیا به میزبانی دوحه قطر برگزار شد که تیم زنان ایران موفق شد در مسابقه رده بندی ۱۰ بر صفر گوام را شکست دهد و به مدال برنز برسد.

زنان ایران پیش از این در مرحله گروهی قطر میزبان و ازبکستان را شکست دادند تا صعود خود را قطعی کنند، اما در نیمه نهایی مغلوب هند شدند.

این برای اولین بار در تاریخ بود که تیم زنان ایران در رقابت آسیا به مدال دست می‌یافت زهره عینی، اسماً فخری و اسماً باباجانی سه ملی پوش کرمانشاهی و مؤثر تیم ملی در این رقابت‌ها بودند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.