صنعت چاپ در نشر معارف دینی فعال بوده است

فعالان حوزه چاپ در حوزه‌های دینی، اعتقادی، ملی و در مناسبات مختلف پای کار بودند و همواره تلاش کردند تا معارف دینی در کشور نشر داده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: صنعت چاپ را محل تلاقی هنر و ادبیات با صنعت و اقتصاد می‌دانیم، چراکه هم تجمیع‌کننده هنر ادبا و نویسندگان و هم تکمیل کنند، تلاش هنرمندان نقاشان وگرافیست‌ها  از آنچه خلق می‌کنند و فعالان حوزه چاپ و نشر می‌دهند، هستید.

محمد حسین‌زاده افزود: اگر زحمت کارکنان صنعت چاپ و بسته‌بندی نباشد، صنایع مختلف نمی‌توانند تولیدات را در یک بسته‌بندی زیبا در معرض دید مردم قرار دهند، کارشان ناقص است و نمی‌تواند به اهداف خود از فروش برسند.

او افزود:از این جهت صنعت چاپ یک صنعت کلیدی و مهم است و نمی‌توان هنر و ادبیات و صنایع متنوع را بدون چاپ متصور شد، آنان به یاری و مشورت فعالان حوزه چاپ و نشر نیازمند هستند، تا کارشان به ثمر برسد.

حسین‌زاده گفت: آنچه در حوزه چاپ کتب درسی اتفاق می‌افتد، یک بخش از صنعت چاپ است و گستردگی صنعت چاپ از افتخاراتی است که این استان به واسطه زحمات فعالان حوزه چاپ‌دار چه آنان که در حوزه تامین نیار داخل چه آنان که در حوزه صادراتی که ارزآوری دارد، تلاش کردند.

برچسب ها: صنعت چاپ ، چاپ قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.