جاده‌های ارتباطی شمال سیستان و بلوچستان لغزنده است

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به بارش باران در برخی از جاده‌های ارتباطی شمال استان، گفت: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها توصیه می‌شود رانندگان نکات ایمنی را به جد رعایت کنند.

مجید ریسباف اظهار کرد: هرساله نخستین بارش در فصل پاییز خطرآفرین و موجب لغزندگی جاده‌ها می‌شود چرا که ترکیب آب باران و آلاینده‌هایی نظیر روغن ماشین در کف جاده‌ها سبب لغزندگی محورها می‌شود و باید در چنین مواقعی با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله بین خودروها توانایی قدرت کنترل ماشین را حفظ کرد.

وی بیان کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و دستور مدیریت بحران استان مبنی بر آمادگی نیروهای امدادی و خدماتی، ۱۲ تیم راهداری در محورهای شمال استان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تاکنون مسدودی و حادثه‌ای در محورهای استان گزارش نشده و ترددها روان و عادی است.

ریسباف از رانندگان درخواست کرد که از عبور و مرور در مسیرهای آب رو خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل در بسته شدن مسیرها، از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل منتقل کنند تا در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار