سالن کنگ فو پاکان بندرعباس نیازمند بازسازی و بهسازی + فیلم

نامناسب بودن امکانات و شرایط سالن کنگ فو پاکان در بندرعباس گلایه شهروندان و ورزشکاران را به همراه داشته است.

شهروند خبرنگاری از بندرعباس با ارسال تصاویری از شرایط و امکانات نامناسب سالن ورزشی کنگ فو پاکان واقع در سالن فجر بندرعباس گلایه کرد.

به گفته این شهروند وضعیت نامناسب این سالن موجب وارد شدن صدماتی به ورزشکارن شده و با وجود انجام چند بازدید از سوی مسئولان هنوز اقدام موثری برای بهبود شرایط صورت نگرفته است و خواستار بررسی موضوع شد.

روزبه زابلی پور معاون توسعه امور ورزشی ادراه کل ورزش و جوانان هرمزگان مشکل اصلی این سالن را نداشتن متولی عنوان کرده و گفت: در قانون به صراحت ذکر شده که اماکن مازاد باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و طبق پیگیری‌های انجام شده توانستیم مجموعه دستگاه‌های نظارتی را متقاعد کنیم که هیات ورزشی به عنوان بخش خصوصی در نظر گرفته شود.

او گفت: هیات ورزشی متقبل شده پس از اجرای واگذاری کامل، شرایط و امکانات سالن پاکان در خور شان مردم و ورزشکاران ساماندهی شود.

معاون توسعه امور ورزشی ادراه کل ورزش و جوانان هرمزگان افزود: با توجه به روند سریع پیگیری‌ها امیدواریم مراحل واگذاری تا قبل از یک ماه آینده پایان یابد.

زابلی پور گفت: درصورت باقی ماندن نواقص در امکانات سالن پاکان با بودجه اعتبارات عمرانی سال آینده، این نواقص رفع خواهد شد.

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.