سازمان جهانی بهداشت:

جهان نباید در برابر رنج‌های غزه دست بسته بماند

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت با بیان اینکه جهان نباید در برابر رنج‌های باریکه غزه دست بسته باقی بماند، گفت: خشونت‌ها باید متوقف شوند.

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که نظام سلامت در غزه دیگر قادر به ارائه خدمات نیست و باید آتش‌بس حاصل شود.

وی در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره، افزود: «خشونت‌ها باید متوقف شده و کمک‌ها به نوار غزه وارد شوند».

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت گفت: «جهان نباید در برابر رنج‌های باریکه غزه دست بسته باقی بماند».

سخنگوی وزارت بهداشت غزه، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، آمار جدید شهدای فلسطینی را اعلام کرد و گفت: رژیم صهیونیستی از ۳۰ روز گذشته در حال پاکسازی نژادی و کشتار مردم فلسطین است.

او با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۳ نفر به شهادت رسیده‌اند، اعلام کرد شمار شهدا به ۹۷۷۰ نفر رسیده است که از این تعداد ۴۸۰۰ نفر کودک هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۲:۵۶ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
آمریکا جنگ گرسنگی را علیه غزه شدیدتر کرد

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا کودکان و زنان بی دفاع را در نوار غزه هدف قرار داده است

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
سوخت هواپیماهای اسرائیل از طریق ترکیه تامین می‌شود!

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد. زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است. نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند.
یک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده‌اند چرا مدعیان حقوق بشر جنایت های اسرائیل و متحدانش را در غزه نمی‌بینند؟
تصویب طرح جدید آمریکا جنایتکار علیه ایران در مجلس نمایندگان | دخالت و مداخله در امور ایران است و هم به خاطر ناتوانی، کشور و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس ایران بوده است.
کمک 425 میلیون دلاری جدید آمریکا به اوکراین تجاوز به روسیه است و هم آمریکا، غرب و ناتو از اسفندماه سال 1400 تاکنون 100 درصد عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هنوز هم هستند.
تصویب طرح جدید آمریکا علیه ایران در مجلس نمایندگان | ولی باز هم آمریکایی ها جنایتکار هیچ غلطی نمی توانند بکنند و از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه و جهان ثابت شده است.

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین بردن حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ رژیم صهیونیستی و هم آمریکا 100 درصد فقط با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه بوده است.
رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 30 روز با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی فقط مردم غزه را بمباران و قتل عام کرده است چرا؟
آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 30 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند.
کشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، صهیونیست ها، مدعیان حقوق بشر و هم سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
رژیم صهیونیستی با دستور مستقیم آمریکا در حملات به غزه از بمب‌های ممنوعه استفاده کرد
آخرین اخبار