تامین ۹ هزار مترمربع زمین برای اجرای طرح‌های مسکن در میرآباد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۹ هزار مترمربع زمین از اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن تامین شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی با محوریت شهرستان میرآباد، گفت: همچنین ۳۵ هکتار زمین برای طرح‌های مسکن در این شهرستان احصا شده است.

وی ادامه داد: سهمیه شهرستان میرآباد ساخت ۴۳۰ واحد مسکونی از طرح‌های نهضت ملی مسکن است که تاکنون روند اجرایی ۷۵ متقاضی واجد شرایط آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: ساخت مسکن برای توسعه رفاه اجتماعی و خانه‌دار کردن آحاد مردم به خصوص جوانان با جدیت دنبال می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

حمزه‌لو با اشاره به احداث مجتمع اداری میرآباد ادامه داد: احداث و تکمیل مجتمع اداری میرآباد در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع ۲ ماه زودتر از موعد مقرر به اتمام و بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: این طرح از مصوبات سفر استاندار در حوزه راه و شهرسازی بود که باید در چهار ماه تکمیل می‌شد که با کار و تلاش جهادی تنها در عرض ۲ ماه اجرا شد.

حمزه‌لو افزود: برای اجرای این طرح ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و اتمام و بهره برداری از مجتمع اداری میرآباد موجب تجمیع ادارات دولتی و فرمانداری شهرستان شده و دسترسی مردم به خدمات ادارات را تسهیل می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.