تقدیر رادیو تهران از عوامل برنامه «شش نقطه» و اولین مجری نابینای رادیو

شبکه رادیویی تهران از عوامل برنامه «شش نقطه» که مشکلات و مطالبات نابینایان را پیگیری می‌کند، تقدیر کرد.

کم‌بینایان و نابینایان عضوی از جامعه هستند که حقوق اجتماعی مشخصی دارند و به دنبال رعایت شدن حقوق خودشان از سوی سایرین هستند، اینکه فقط یک روز یا یک هفته را به آن‌ها اختصاص داد، جوابگوی نیاز‌ها و مطالبات آن‌ها نیست؛ چرا که نباید این قشر از جامعه را نادیده گرفت و توجه به نیاز‌ها و درخواست‌های نابینایان و کم بینایان در حد شعار باشد. به همین مناسبت حمیدرضا صحراگرد مدیر شبکه رادیویی تهران از نابینایان شبکه تقدیر و قدردانی کرد.

این قشر توانمندی‌های فوق‌العاده‌ای دارند که با بهره‌گیری از این توانایی‌ها و خلاقیت‌ها می‌توانند مهارت‌های اجتماعی و توانمندی خود را به منصه ظهور بگذارند. اشکان آذر ماسوله یکی از نابینایانی است که سالهاست در رادیو تهران فعالیت می‌کند. او از نابینایانی که به مدت ۱۷ سال در عرصه رسانه فعالیت می‌کند و اجرای برنامه‌های زنده بویژه برنامه‌های ورزشی و برنامه «شش نقطه» رادیو تهران را بر عهده دارد. او به عنوان اولین نابینا در ایران پشت میکروفون برنامه زنده اجرا می‌کند و رادیو تهران بویژه مدیر شبکه، حامی و حمایتگر این قشر از جامعه است.

 یکی از اقدامات شبکه رادیویی تهران تهیه و پخش برنامه‌ای با عنوان شش نقطه است، برنامه‌ای که دغدغه اش مشکلات و مطالبات نابینایان است و همه عوامل برنامه ساز آن نیز نابینایان هستند. برنامه‌ای که اکنون به عنوان با دوام‌ترین برنامه ویژه نابینایان در رسانه ملی شناخته شده است. 

 صحراگرد ضمن حمایت و پشتیبانی از تنها برنامه تخصصی ویژه نابینایان، در نشستی صمیمانه از نابینایان رادیو تهران تقدیر کرد. علاوه بر قدردانی از اشکان آذر ماسوله از الهه واحدی از کم نابینایان و سردبیر برنامه شش نقطه که پا به پای همسرش برنامه شش نقطه را که برای هشتمین سال روی آنتن رادیو تهران می‌برند، قدردانی کرد. 

چشم‌هایی که فدای یک ملت شد

همچنین رسول شرافتی از دیگر نابینایان شبکه رادیویی تهران که از طرف حمیدرضا صحراگرد مورد تقدیر قرار گرفت. این جانباز سرافراز کشورمان به عنوان مشاور مدیر شبکه، در رادیو تهران فعالیت می‌کند و جزو جانبازان و سرافرازان هشت سال جنگ تحمیلی که چشمهایش را فدای چشم‌های یک ملت کرده است. 

صحراگرد معتقد است که ما نباید محدودیتی برای این قشر از جامعه قائل شویم، آن‌ها هم همچون سایر همکاران توانایی‌ها و مهارت‌هایی دارند که می‌توانند در عرصه‌های مختلف رسانه حضور داشته باشند و فعالیت کنند، وجه تمایزی برای آن‌ها قائل نیستیم، بلکه از آن‌ها حمایت می‌کنیم و پشتیبانشان هستیم که پیگیر مطالبات و دغدغه‌های این قشر از جامعه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار