حمایت بیمه تامین اجتماعی از بیش از ۱۴ هزار بیمار خاص

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال بیش از ۱۴ هزار پرونده بیماران خاص و صعب‌العلاج در استان تشکیل شده است که از این تعداد بیش از ۷ هزار پرونده فعال هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال بیش از ۱۴ هزار پرونده بیماران خاص و صعب‌العلاج در استان تشکیل شده است که از این تعداد بیش از ۷ هزار پرونده فعال هستند، گفت: تشکیل پرونده بیماران خاص و صعب‌العلاج در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

مصطفی فلاحی ادامه داد: پارسال ۱۲ هزار پرونده بیماران خاص و صعب‌العلاج در استان تشکیل شد که از این تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ پرونده فعال بوده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل، تشکیل پرونده بیماران خاص و صعب‌العلاج ۲۰ درصد افزایش یافته است، افزود: نیمی از جمعیت استان بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات درمانی و رایگان آن استفاده می‌کنند.

فلاحی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۴ هزار نفر در زُمره بیماران خاص و صعب‌العلاج قرار گرفته‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بیان کرد: افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی از کلیه خدمات مورد نیاز مانند بستری، درمان‌های سرپایی، ویزیت، تصویربرداری، دارو، خدمات پزشکی و آزمایشگاهی استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی در پایان با اشاره به اینکه تامین اجتماعی استان با ۱۱ بیمارستان قرارداد دارد، خاطرنشان کرد: ۵۵۰ موسسه پزشکی، تشخیصی و درمانی طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار