تخصیص ۱۲۳ درصدی زمین به طرح ملی مسکن در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: برای حدود ۶٠ هزار واحد ملی مسکن پروانه صادر شده که در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اشاره به تخصیص ۱۲۳ دردی زمین در طرح ملی مسکن گفت: تعهد استان در نهضت ملی مسکن ۶۵ هزار و ٩۵٠ واحد است که زمین تخصیص یافته برای اجرای این طرح قابلیت احداث ٨١ هزار و ۵٩٣ واحد را دارد.

او افزود: برای حدود ۶٠ هزار واحد پروانه صادر شده که در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

استاندار هرمزگان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ٢۵ هزار واحد انفرادی تخصیص یافته و ١۴ هزار و ۵٠٠ واحد نیز به صورت گروهی تخصیص یافته است.

دوستی افزود: در طرح جوانی جمعیت نیز ٣ هزار و ۴١۶ واحد به صورت انفرادی و گروهی تخصیص یافته است و مجموع واگذاری انفرادی و گروهی استان در این ٢ طرح بیش از۴٣ هزار واحد است.

استاندار هرمزگان با اشاره به تعهدات بانک‌ها در زمینه تخصیص تسهیلات مسکن گفت: از ١٩ هزار ٩٣١ واحد ثبت شده، قرارداد دریافت تسهیلات ١۶ هزار و ٣٩٣ واحد منعقد شده که از این تعداد تسهیلات برای ١۴ هزار ٧٩۶ واحد پرداخت شده است.

او با اشاره به طرح زمین مانده مسکن مهر در دولت‌های گذشته نیز گفت: ٧ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در هرمزگان باقی مانده که از این تعداد ۵ هزار و٨٠٠ واحد در ٢ سال اخیر به اتمام رسیده و تحویل مردم شده و هزار و ۹۸ واحد آماده افتتاح شده که در سفر رئیس جمهور به بهره برداری رسمی خواهند رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.