مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در خاش برگزار شد

 همزمان با سراسر کشور مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در خاش برگزار شد.

 همزمان با سراسر کشور مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و مسوولان و کارکنان ادارات و نهاد‌ها و بسیجیان، اصناف و بازاریان، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، دانشگاهیان، ورزشکاران، اعضای شورای اسلامی و شهردار و ریش سفیدان در خاش برگزار شد.

امام جمعه خاش در جمع راهپیمایان خاشی گفت: یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز تنفر و انزجار ملت بزرگ ایران از سران ظالم و متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی بوده و امروز مردم خاش همزمان با سراسر کشور ندای الله و اکبر و مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان گفت: نابودی رژیم غاصب، جعلی و کودک کش اسرائیل آرمان بزرگ ملت ایران بوده و وعده پروردگار متعال محقق خواهد شد و شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار خواهیم بود.
امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: مردم شیعه و سنی، فارس و بلوچ در این منطقه همانند همه مردم ایران اسلامی حامی ملت مظلوم فلسطین، غزه و تمام ملل تحت ظلم و جنایت بوده و مقتدرانه و شجاعانه مقابل سران ظالم و ستمگر استکباری و صهیونیستی می‌ایستد و امروز جبهه مقاومت در سراسر جهان شکل گرفته و ان شاءالله شاهد نابودی ظالمان خواهیم بود.
مولوی محمدعلی شهنوازی ادامه داد: کودک کشی و جنایت و حمله به مردم بی دفاع غزه و فلسطین هنر نیست، بلکه این موضوع از ضعف جانیان صهیونیستی حکایت دارد، زیرا توان مقابله و رودرو شدن با مجاهدان اسلام را ندارند، بنابراین از همه مجاهدان امت اسلامی می‌خواهیم ملت مظلوم و تحت ظلم فلسطین و غزه را تنها نگذارند و در صحنه جهاد حق بر علیه باطل به میدان بیایند.
وی افزود: جمعیت مسلمانان در شرایط کنونی انبوه بوده، بنابراین ضرورت دارد امت اسلامی یکپارچه، متحد و منسجم برای نابودی اسرائیل غاصب بسیج شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار