نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس خوزستان

همزمان با سراسر کشور، زنگ استکبار ستیزی در مدارس خوزستان نواخته شد.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی گفت: در تاریخ ایران بار‌ها شاهد خباثت استکبار جهانی مثل آمریکا و انگلستان بودیم که یک نمونه آن اقدامات انگلستان خبیث در ایجاد قحطی مصنوعی که در نتیجه آن نیمی از جمعیت ایران در آن زمان از بین رفتند و بی شک این مورد تنها یکی از جنایت‌های استکبار در تاریخ ایران است. 

او ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی طومار استکبار جهانی و علی الخصوص آمریکا در هم پیچیده شد و این مستکبران دیگر نتوانستند در منطقه نقش آفرینی کنند و در مقابل سد بزرگی، چون انقلاب ظفرمند اسلامی قرار گرفتند.

به گفته او ترویج فرهنگ استکبارستیزی زمینه ساز تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است آموزش و پرورش برنامه‌های گسترده‌ای برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های والای انقلاب و در راس آن‌ها استکبارستیزی در بین دانش آموزان در دستور کار داشته است و با برنامه ریزی منسجم در راستای بسط و گسترش ارزش‌های مهمی که انقلاب بر پایه آن‌ها بنا شده است تلاش خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: ۱۳ آبان ماه یادآور نقش آفرینی باشکوه دانش آموزان در مبارزه با استکبار جهانی است و امروز نیز دانش آموزان گام دومی با تاسی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام‌های بزرگی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی برداشته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.