آموزش‌وپرورش اردبیل را موظف به برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و کنکور در مناطق کم‌برخوردار کردیم

استاندار اردبیل گفت: آموزش‌وپرورش استان اردبیل را برای برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و کنکور در مناطق کم‌برخوردار استان موظف کردیم.

سیدحامد‌ عاملی در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سال ۱۴۰۲ با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان در مصلای اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مسائل مربوط به عدالت آموزشی یکی از ضعف‌های مهم و کلیدی محسوب می‌شود که رفع آن نیازمند توجه ویژه همه مسؤولان استان اردبیل است.

او افزود: در راستای بهبود وضعیت عدالت آموزشی در استان اردبیل، آموزش‌وپرورش استان را برای برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و کنکور در مناطق کم‌برخوردار موظف کردیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر میراث‌دار وضعیت نامطلوب آموزشی و تحصیلی در استان هستیم که نتیجه سیاست‌های نامناسب طی سالیان گذشته است، ادامه داد: رتبه استان اردبیل در قبولی کنکور ۲۵ کشوری است که باید با برنامه‌ریزی‌های جامع و تخصصی این روند اصلاح شود و در این موضوع مهم کلیه آحاد جامعه تأثیرگذار و نقش‌آفرین هستند.

عاملی تصریح کرد: توجه و پذیرش واقعیت اصلی وضعیت بسیار نامطلوب سطح آموزش تحصیلی استان اردبیل، یک قدم بزرگ و تأثیرگذاری در بهبود این وضعیت است و در این راستا باید از همه ظرفیت‌های ملی و استانی استفاده شود.

او بیان کرد: ایجاد شور و انگیزه مناسب برای معلمان و مسؤولان مدارس استان اردبیل، یکی دیگر از پایه‌های اصلی بهبود وضعیت فعلی آموزشی استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.