اسرائیل در کودک کشی شاگرد آمریکا است

جنایات آمریکا در ۱۳ آبان امسال به مراتب آشکار‌تر از ۱۳ آبان سال ۵۷ است.

امام جمعه موقت کاشان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به چهار مناسبت در ۱۳ آبان شامل سالروز تبعید امام خمینی به ترکیه، روز دانش آموز و شهادت دانش آموزان و دانشجویان، تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: همه مردم بایددر راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند و انزجار خود را از آمریکا نشان دهند.


حجت الاسلام محمد رضا اسلامی تبار گفت: آمریکا در این روز جنایات بسیاری انجام داد که نشان از استیصال آنهاست، چون جرات مقابله با محور مقاومت را ندارند به مردم بی گناه و کودکان رحم نمی‌کند.


او افزود:امروز نیز در غزه مثل ۱۳ آبان ۵۷ کودک کشی به دست آمریکا صورت می‌گیرد و صهیونیست‌ها با همراهی امریکا خون هزاران زن و بچه را میریزند.


امام جمعه موقت کاشان گفت: اقدام صهیونیست‌ها در فلسطین برای آن‌ها تنها یک پیامد دارد و آن‌هم اتحاد کشور‌های مسلمان است که به زودی آتشش دامنگیر رژیم اشغالگر خواهد شد


اسلامی تبار افزود: امروز دیگر هیچ ملتی به آمریکا به چشم یک قدرت و یک ارزش و پشتوانه نگاه نمی‌کند، امروز تمام ملت‌های آزاده از مظلوم حمایت می‌کنند و هیچ چیز مثل این کودک کشی در غزه نمیتوانست آمریکا را بی آبرو کند.


او با اشاره به اینکه تمام عزت و اقتدار ملت به خاطر خون شهداء است گفت: در روز ۱۲ آبان ماه سال ۷۳ پیکر‌های مطهر ۹۵ تن از شهدای گلگون کفن تفحص شده از گردان امام محمدباقر (ع) بر دست‌های مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار کاشان تشییع شد که این روز در کاشان به نام روز ایثار و شهادت نامگذاری شده است.

برچسب ها: نماز جمعه ، کاشان ، خطبه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.