امام جمعه موقت بافق:

۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ انقلاب دوم ملت ایران بود

حجت‌الاسلام حقیقت گفت: سیزدهم آبان ماه ۱۳۵۸ انقلاب دوم نظام دوم بود که دست استکبار جهانی را از کشور کوتاه کرد. 

حجت الاسلام رضا حقیقت؛ امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: در واقع این روز، روز استکبار ستیزی است و در این روز حماسی، دانش آموزان و دانشجویان به میدان آمدند و انقلابی را که خود در پدید آمدن آن نقش داشتند را تثبیت کردند. 

او افزود: تسخیر لانه جاسوسی هم توسط دانشجویان انقلابی باعث شد دست استکبار جهانی از خیانت به کشور اسلامی ایران کوتاه شود و یک انقلاب دوم برای این ملت باشد.

حقیقت تصریح کرد: امروز هم ملت انقلابی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان پای نظام و انقلاب ایستاده اند و با حضور حماسی باشکوه خود در راه پیمایی ۱۳ آبان با آرمان‌های شهدای دانش آموز و دانشجو و انقلاب تجدید پیان می‌کنند.

امام جمعه بافق بیان داشت: شرکت عموم مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر انزجار جهانی را از آمریکا و اسرائیل جنایت کار نشان می‌دهد.

او همچنین به سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: بعد از افشاگری در خصوص لایحه کاپیتولاسیون چهارم آبان، در روز ۱۳ آبان ۴۳، امام خمینی توسط مأموران شاهنشاهی بازداشت و به ترکیه تبعید شد.

حقیقت در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت جنایات فجیع صهیونسیت‌ها در غزه افزود: بیش از ۷۵ سال است که ملت مظلوم فلسطین شاهد همه گونه جنایات اسرائیل غاصب است. 

امام جمعه موقت بافق افزود: وظیفه دینی و قرآنی هر مسلمان است که از حقوق فلسطین دفاع کند و دنیای اسلام با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید با اسرائیل قطع رابطه اقتصادی کند و همه در مقابل این رژیم کودک کش بسیج شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار