کیان محمودآباد صدرنشین مطلق لیگ برتر فوتبال مازندران

با وجود نیمه تمام ماندن دیدار کیان محمودآباد و شهدای دارابکلا، محمودآبادی‌ها با اقتدار رتبه نخست را در لیگ برتر فوتبال مازندران حفظ کردند.

بازی حساس و دیدنی کیان محمودآباد ۲۱ امتیازی و شهدای دارابکلای ۱۷ امتیازی، تیم‌های صدرنشین و رده دومی لیگ برتر فوتبال مازندران در هفته هشتم به دلیل حمله یکی از بازیکنان دارابکلا به داور در دقیقه ۶۵ نیمه تمام ماند.

ایوار چالوس در پرگل‌ترین مسابقه هفته هشتم با نتیجه ۴ بر ۱ شهربند لمراسک گلوگاه را مغلوب کرد و با ۱۳ امتیاز به رده سوم جدول لیگ صعود کرد.

شهدای بهنمیر در زمین تجهیزات مدارس، میزبان همنام ساروی خود را با یک گل شکست دارد و با ۱۲ امتیاز تا جایگاه چهارم بالا رفت.

شهروند فریدونکنار برای رسیدن به رتبه پنجم جدول، با یک گل پارسه ساری را در ورزشگاه شهید کریم آزادی مغلوب کرد و ۱۱ امتیازی شد.

شهباز بابل هم با یک گل از سد دریای بابلسر گذشت و با ۱۱ امتیاز به رده ششم جدول رسید.

بابلسری‌ها با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر از پارسه ساری تیم سیزدهم و ماقبل آخر جدول مسابقات هستند.

کشاورز کریم کلا فریدونکنار با ۳ گل تیم قعرنشین و بدون امتیاز استقلال قائمشهر را در خانه اش با ۳ گل با باختی دیگر آشنا کرد و با ۹ امتیاز به جایگاه هشتم رفت.

ارمیکو نوشهر با نتیجه ۲ بر ۱ حافظ سیمرغ مغلوب کرد و با ۸ امتیاز و تفاضل گل بهتر از شهربند لمراسک گلوگاه در جایگاه دهم جدول لیگ جا خوش کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.