قزوین میزبان هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران، دی ماه امسال به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

حسین براتی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: دی ماه امسال همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد برگزاری اختتامیه هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران به میزبانی قزوین و برپایی نمایشگاه در استان قزوین خواهیم بود و امیدواریم این رویداد فرهنگی و هنری را به شایستگی برپا کنیم.

براتی افزود: امیدواریم با اراده جمعی که در سطح استان قزوین وجود دارد شاهد برگزاری رویدادی فاخر و در خور شان حوزه خوشنویسی قزوین و کشور باشیم.

وی اضافه کرد: اولین دوسالانه خوشنویسی در سال ۸۸ به میزبانی استان قزوین برگزار شد و به صورت پیاپی همه ۶ دوره گذشته از ظرفیت گران‌سنگ حوزه خوشنویسی استان قزوین صیانت شده؛ همچنین میزبانی آبرومندانه و ارزشمندی در سطح استان اتفاق افتاده است.

دبیر هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران تصریح کرد: به فضل الهی دی ماه امسال همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد برگزاری اختتامیه هفتمین دوسالانه خوشنویسی و برپایی نمایشگاه در استان قزوین خواهیم بود و امیدواریم این رویداد فرهنگی و هنری را به شایستگی برپا کنیم.

وی گفت: خوشبختانه انجمن خوشنویسان استان قزوین در میان همه انجمن‌های خوشنویسی در سراسر کشور، حائز رتبه شده و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

امیر ملاحسن سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: به نظر می‌رسد پس از گذشت ۶ دوره از برگزاری دوسالانه خوشنویسی، این رویداد تخصصی جایگاه خود را در بین خوشنویسان کشور پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه قزوین پایتخت خوشنویسی کشور است، نیاز به هم افزایی و استفاده از تمامی زیرساخت‌های فرهنگی، هنری، گردشگری و سایر زیرساخت‌ها در برگزاری باشکوه این رویداد داریم. 

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: امیدواریم با مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها در سطح استان قزوین، سرافرازانه اعلام کنیم که بحق پایتخت خوشنویسی ایران هستیم و از این جایگاه دفاع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.