لزوم تلاش فراگیر برای تبیین گفتمان پیشرفت در کشور

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: امروز در آستانه انتخابات هستیم، انتخاباتی که در این مقطع خاص حساسیت‌های خود را دارد و در مقابل دشمن به علیه ایران به دنبال ایجاد ناامیدی و یأس در جامعه است.

سید محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور در همایش سفیران تبیین در شیراز افزود: به رغم همه تلاش‌های دشمن برای مقابله با روند پیشرفت کشور، وضعت امروز نسبت به مقاطع مشابه در دوره‌های قبل بهتر است و تقویت این مسیر نیاز است که در عرصه جهاد تبیین و گفتمان پیشرفت کشور یک تلاش فراگیری صورت بگیرد. 

او ادامه داد: در استان فارس اقدامات خوبی صورت گرفته است و مشکلاتی هم وجود دارد که باید برای حل این مسائل با روحیه جهادی و حضور در میدان اقدام شود و اقدامات خوب و پیشرفت‌های صورت گرفته هم با تولیدات هنرمندانه رسانه‌ای به مردم اطلاع رسانی شود. 

شاهچراغی اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها است و جهاد تبیین نیز برای این است که واقعیت‌های میدان گفته شود. 

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: امروز در مقابل جنایت‌هایی که در غزه روی می‌دهد رسانه‌های استکبار فضایی را ترسیم می‌کنند که خلاف واقعیت است و در اصل فضای رسانه‌ای همسو با نظام سلطه به دنبال پنهان کردن واقعیت‌ها است که این امر ضرورت توجه به جهاد تبیین را بیش از پیش اثبات می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.