آغاز عملیات اجرایی ۳۵۵ پروژه راهداری با حضور وزیر راه و شهرسازی

آیین بهره‌برداری و آغاز ساخت ۳۵۵ پروژه راهداری کردستان امروز در قالب دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به این استان با حضور وزیر راه و شهرسازی در دهگلان آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی در این آیین با اشاره به اینکه امروز نزدیک به یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در کردستان به بهره برداری رسید، گفت: همچنین ۲۵ میلیارد ریال پروژه جدید در حوزه راه استان کردستان تعریف شد که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

مهرداد بذرپاش افزود: در این سفر مقرر شد در ۳۷ روستای بالای ۱۰۰ خانوار استان کردستان که از راه آسفالته برخوردار نیستند، ۱۴۸ کیلومتر راه آسفالت تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به هدف‌گذاری رفع ۸۷۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور گفت که هشت نقطه حادثه خیز در استان کردستان تا ۲ ماه آینده رفع می‌شود و دیگر نقاط نیز تا قبل از پایان سال و سفر‌های نوروزی اصلاح یا برطرف خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بخش دیگری از پروژه‌های راهداری استان مربوط به تعریض بود که عملیات اجرایی مسیر دهگلان_ بلبان آباد که در چند قطعه تعریف شده و مرحله نخست آن ۵.۴ کیلومتر است، آغاز شد.

بذرپاش با بیان اینکه دیگر پروژه‌ها نیز مربوط به روکش آسفالت یا بهسازی بود که در کل مسیر با حجم قابل توجهی در حال انجام است، بیان کرد: با توجه به اینکه کردستان پربارش است، کارکنان راهداری استان از آمادگی مناسبی برای مقابله با خطر‌های فصلی در زمستان برخوردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.