سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کرج آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان کرج گفت: سومین رویداد تولید محتوا از صبح امروز پنجشنبه در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز آغاز شد.

سرهنگ پاسدار «رشید کبودوندی گفت : هدف از برگزاری رویداد تولید محتوا توسط بسیج را فراهم کردن زمینه ای برای رقابت در تراز اندیشه انقلاب و توان بسیج و کشف استعدادهای نهفته ای است که تاکنون مغفول مانده است.

او افزود: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به صورت تیم محور در قالب گروه‌های سه تا پنج نفره در بخش‌های پویانمایی، برنامه نویسی(تلفن همراه)، بازی سازی(تلفن همراه)، پوستر و اینفوگرافیک در حال برگزاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان کرج گفت: نام نویسی علاقمندان به شرکت در این رویداد از اواخر مهرماه سال جاری آغاز شد که تا پایان روز پنجم آبان ماه این فرصت نام نویسی ادامه داشت.

کبودوندی ادامه داد: این رویداد که در ۲ سال گذشته نیز برگزار شده که با استقبال خوبی از افراد متخصص در حوزه تولید محتوا بوده و این در حالی است که پیش از آن این رویداد فقط به صورت کشوری برگزار می شد.

او با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رویداد تمام اقشار از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و هنرمندان و تمام علاقمندان به تولید محتوای دیجیتالی است، اضافه کرد: امروزه تولید محتوا یکی از راه هایی است که از طریق آن می توان دیگران را به زندگی و روشی که در پیش گرفته اند، امیدوار کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین (ع) کرج گفت: امروزه با جستجو در اینترنت می توان انواع عبارات انگیزشی را مشاهده کرد ولی بعضی مواقع با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارید، نیاز است تا به صورت حرفه ای تر در این حوزه آموزش دیده وکار کنید به همین دلیل تولید محتوا و شرکت در این رویداد ها دارای اهمیت بالایی خواهد بود.

وی افزود: از همین رو قصد داریم با برگزاری این رویداد ها از افراد علاقه مند وتوانمند در حوزه تولید محتوا حمایت به عمل آوریم، تا بتوانند در جامعه اثر مثبتی داشته باشند.

کبودوندی یادآور شد: هم اکنون مراحل شهرستانی این رویداد در حال برگزاری است که برگزیدگان برای مرحله استانی معرفی شده و پس از آن نیز مرحله کشوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد از ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه آغاز و تا غروب جمعه ۱۲ آبان ماه به مدت ۴۸ ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.