از کشف هزار و ۵۶ قوطی نوشابه انرژی زا تا ۹ هزار و ۱۰۸ قلم انواع مواد خوراکی قاچاق در قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یازدهم آبان ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حامل تعداد قابل توجهی بسته‌های نامشخص در صندلی عقب خودرو مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۶ قوطی نوشابه انرژی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرگی و تائیدیه اداره بهداشت بود، کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده توسط کارشناسان حدود ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 ۹ هزار و ۱۰۸ قلم انواع مواد خوراکی قاچاق در قزوین

سردارعلی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت و رانندگی حادثه ساز به سمت ورودی شهر و چهار راه نسیم شمال تغییر مسیر داده بود، حین حرکت خلاف جهت در محور محمودآباد متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازدید از خودرو ۹ هزار و ۱۰۸ قلم انواع مواد خوراکی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.